Δείτε την ανάρτηση της Ομόνοιας 29ης Μαίου ενόψει της τελικής ευθείας του πρωταθλήματος της β' κατηγορίας και της προσπάθειας για άνοδο στην πρώτη κατηγορία:
“Αυτή την βδομάδα επαναρχίζει το πρωτάθλημα μετά από την διακοπή! Η ομάδα μας πανέτοιμη για την τελευταία στροφή του πρωταθλήματος!
Ποδοσφαιριστές, προπονητική ομάδα, τεχνικό επιτελείο, διοίκηση και κόσμος σαν μια γροθιά πάμε να κατακτήσουμε αυτό που δικαιωματικά μας αξίζει!
Όλοι δίπλα στην ομάδα!”.