Η Λευκορωσίδα τενίστρια, κατάφερε να ξεπεράσει το σοκ από τον προ ημερών, θάνατο του πρώην συντρόφου της, Κονσταντίν Κολτσόφ. Εις ένδειξη πένθους, τόσο η 25χρονη Σαμπαλένκα, νικήτρια του Australian Open τον περασμένο Ιανουάριο, όσο και η αντίπαλός της και σύντροφος του Στέφανου Τσιτσιπά, εμφανίσθηκαν στο κορτ ντυμένες στα μαύρα.
H σαμπαλένκα, έχει ζητήσει από τους διοργανωτές του τουρνουά, να μην κάνει δηλώσεις κατά την διάρκεια της διοργάνωσης, ενώ από την πλευρά της, η Ισπανίδα τενίστρια, σχολίασε:
«Είναι μια πολύ δυνατή γυναίκα, μια πολύ δυνατή προσωπικότητα. Φαίνεται στο γήπεδο. Την ξέρω εκτός γηπέδου και αυτό δεν με εκπλήσσει. Ήξερα ότι θα έπαιζε πολύ καλά, ή τουλάχιστον τόσο καλά όσο συνήθως. Της είπα ότι της εύχομαι τα καλύτερα, θα δούμε αν θα πάει μακριά στο τουρνουά».