Αναβολή στη στέψη στο πρωτάθλημα καλαθόσφαιρας Γυναικών, καθώς σήμερα στις 19:00 ήταν προγραμματισμένος ο τρίτος τελικός μεταξύ της ΑΕΛ και της Αναγέννηση Γερμασόγειας με τις γαλαζοκίτρινες να χρειάζονται μία νίκη για να στεφθούν πρωταθλήτριες, ωστόσο η Αναγέννηση δεν «κατέβηκε» ποτέ στον τελικό.
Η τύχη του αγώνα θα κριθεί στη Δικαστική της ΚΟΚ. Αξίζει να σημειωθεί ότι η διοίκηση της ΑΕΛ είχε διοργανώσει πάρτι στο τέλος του αγώνα, με αρκετό κόσμο στο γήπεδο.