" Η επιτροπή είναι ικανοποιημένη από την δουλειά των ερευνώντων λειτουργών που έφεραν εις πέρας αυτή την δύσκολη εργασία γιατί πιστεύουμε ότι βρισκόμαστε στο σωστό δρόμο για εξυγίανση του ποδοσφαίρου"
Αυτή είναι για την ώρα η θέση της Επιτροπής Δεοντολογίας και Προστασίας του Αθλητισμού, σύμφωνα με τον αντιπρόεδρο της Ευθύμιο Ευθυμίου