Η Ομόνοια ηττηθηκε απόψε από την Βίσλα με 3-0 στον δεύτερο φιλικό της αγωνα στην Πολωνία, όπου πραγματοποιεί το βασικό στάδιο της προετοιμασίας. Οι Πολωνοί ήταν εμφανώς πιο έτοιμοι ενώ οι παίκτες του τριφυλιου επηρεασμένοι από τις διπλές προπονησεις της προετοιμασίας.
ΟΜΟΝΟΙΑ: Μορέιρα, Κυριάκου, Χαραλάμπους, Αλαμπί, Αντράντε, Λεάντρο, Αγκουιάρ, Ασσίς, Τέιλορ, Σκέμπρι, Γκικίεβιτς ( Σκαραμοτσίνο, Μαργκάσα, Σοάρες,Θεράποντος, Χατζηβασίλης, Δημητρίου, Παναγιώτου, Ρουσιάς, Κατελάρης)
ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΝΙ ΣΑΒΕΦΣΚΙ
"Ο αντίπαλος ήταν πιο έτοιμος. Βγαίνανε πρώτοι στην μπάλα και ήταν πιο φρέσκοι. Είναι φυσιολογικό να έχουμε χάσει με αυτό το σκορ. Βγάλαμε κάποια συμπεράσματα, έρχονται και οι υπόλοιποι παίκτες και προσπαθούμε να συμμαζευτούμε για να βρούμε τα πατήματά μας. Με τους καινούριους παίκτες ευχόμαστε και ελπίζουμε να είμαστε καλά. Δεν είναι ωραίο να χάνεις όμως είναι μέσα στο παιχνίδι. Το θέμα είναι να είμαστε όσο πιο έτοιμοι γίνεται στο επίσημο παιχνίδι, αυτό έχει σημασία. Επίσης, να αποφεύγουμε τα λάθη. Ναι μεν ο αντίπαλος ήταν πιο φρέσκος όμως κάναμε κάποια κτυπητά λάθη που φέρανε αυτό το σκορ. Πιστεύω ότι ο βαθμός ετοιμότητάς μας είναι φυσιολογικός για αυτή την περίοδο".