Τόσο ο υπεύθυνος επικοινωνίας της ΑΕΚ, Κυριάκος Δημητρίου όσο και ο προπονητής της Ομόνοιας, Γιάννης Αναστασίου εξέφρασαν την οδύνη τους για τον θάνατο οπαδού της Ομόνοιας που πήγαινε να παρακολουθήσει την αγαπημένη του ομάδα στο γήπεδο.
Όπως αναφέρει η οπαδική ιστοσελίδα omonoia24.com πρόκειται για 72χρονο φίλο της Ομόνοιας, ο οποίος έχασε τις αισθήσεις του έξω από το ΓΣΠ καθώς όδευε προς την εξέδρα του γηπέδου.
Έγιναν υπεράνθρωπες προσπάθειες από τους γιατρούς και τους νοσηλευτές του σταδίου χωρίς ωστόσο να καταφέρουν να επαναφέρουν τον άτυχο οπαδό.
Ο φίλος της Ομόνοιας μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο, όπου διαπιστώθηκε ο θάνατος του.
Ο ΑΝΤ1 εκφράζει τα ειλικρινή του συλλυπητήρια στην οικογένεια του άτυχου οπαδού.
- Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
- Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς