Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
2

Δείτε τις δηλώσεις του Αλεξέι Σπιλέφσκι μετά την μεγάλη νίκη του Άρη επί της ΑΕΛ με 4-0..

 

"Αυτή η κατάσταση με κάνει να νευριάζω για την κόκκινη του Μπράουν. Μιλάμε για επαγγελματικό ποδόσφαιρο και πρέπει να είναι επαγγελματική η συμπεριφορά από όλους. Δεν μίλησα την προηγούμενη εβδομάδα με το ΑΠΟΕΛ, με μπάλες να μπαίνουν στο γήπεδο, αλλά αυτά με κάνουν να θυμώνω".

Στη συνέχεια μίλησε στη διάσκεψη Τύπου…

"Ήταν πολύ καλά που παίξαμε σε ένα πολιτισμένο περιβάλλον, χωρίς να ακούμε διάφορα για μητέρες, πατέρες, αδερφές, να πέφτουν μπάλες στο γήπεδο. Ήταν ωραία σήμερα. Όσον αφορά το παιχνίδι, κάναμε εξαιρετική εμφάνιση. Είχαμε φρεσκάδα και ωραίους συνδυασμούς, απέναντι σε μία διαφορετική ομάδα της ΑΕΛ, με τον νέο προπονητή να κάνει καλή δουλειά. Ξέραμε ότι δεν θα ήταν εύκολο, αλλά κάναμε μία καλή προσπάθεια και κερδίσαμε δίκαια. Τώρα έχουμε 10 τελικούς, ας αρχίσουμε βήμα και βήμα και θα δούμε".

 

 

Εδώ η τοποθέτηση του Αλέξη Γαρπόζη..

 

«Ξεκινήσαμε αυτό το παιχνίδι και στα πρώτα 10 λεπτά είχαμε δεχτεί τρία εύκολα γκολ. Ήταν φυσικό επακόλουθο να μην μπούμε καθόλου στον αγώνα και να μην αντιδράσουμε. Είναι αποκλειστικά δική μου ευθύνη, παίζουμε κάθε τρεις μέρες και τα περισσότερα παιδιά που έπαιξαν σήμερα ήταν εκτός σε αυτές τις αναμετρήσεις, οπότε ήταν χωρίς ρυθμό και δέσιμο μεταξύ τους. Φταίει ο προπονητής, θα το αφήσουμε πίσω, δεν θα το ξανασυζητήσουμε, διότι έχουμε μπροστά ένα πολύ σημαντικό παιχνίδι. Είναι ο αγώνας που περιμένει όλη η Λεμεσός, σίγουρα δεν θα είναι η εικόνα μας αυτή που είχαμε σήμερα».