Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

 Την τέταρτη μεταγραφή του μετά τους Λόπεθ, Σκόνδρα, Μιγκέλ Βιτόρ ανακοίνωσε η ΠΑΕ ΠΑΟΚ. Ο λόγος για τον Αλέξανδρο Τζιόλη, που όπως αναμενόταν υπέγραψε συμβόλαιο συνεργασίας για τα επόμενα τρία χρόνια με τον Δικέφαλο.

Η ανακοίνωση:

"H Π.Α.Ε. Π.Α.Ο.Κ. ανακοινώνει την απόκτηση του Αλέξανδρου Τζιόλη, ο οποίος υπέγραψε συμβόλαιο συνεργασίας για τα επόμενα 3 χρόνια. Ο διεθνής μέσος έμεινε ελεύθερος από την AC Monaco σήμερα και βρέθηκε στη Θεσσαλονίκη όπου υπέγραψε το νέο του συμβόλαιο.