Στη Θεσσαλονικη πέταξε ο Γιωργος Εφραιμ της Ομόνοιας σημερα το πρωί, προκειμένου να συζητησει με τη διοίκηση της ΠΑΕ ΠΑΟΚ το ενδεχόμενο μεταγραφής του στην ομάδα.
Ο παίκτης δεν συμμετείχε στο ταξίδι για την Πολωνία με την Ομόνοια για την προετοιμασία, αφού εξασφάλισε ειδική άδεια από τη διοικηση του τριφυλιού.
Ενδεχόμενη συμφωνία του Εφραιμ με την ΠΑΕ ΠΑΟΚ θα δρομολογήσει τις εξελίξεις σε ότι αφορά την επικειμενη πρόταση της ομάδας της Θεσσαλονίκης προς την Ομόνοια για την απόκτηση του πάικτη.
Ο τυπος στη Θεσσαλονικη κάνει εκτενή αναφορά στο ταξίδι του Εφραίμ με πολύ κολακευτικά σχόλια για τον Κύπριο άσσο.