Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
3

Δείτε τις δηλώσεις των ποδοσφαιριστών μετά την νίκη της Ανόρθωσης επί της ΑΕΛ με 1-0.. 
 

Χριστόφορος Φραντζής: 

«Ήταν ένα δύσκολο παιχνίδι εκτός έδρας, αξίζαμε περισσότερα, τουλάχιστον ισοπαλία όμως πρέπει να αρχίσουμε να παίρνουμε αποτελέσματα γιατί δεν αξίζει στην ΑΕΛ η βαθμολογική της θέσης.

Όλα τα παιχνίδια είναι σημαντικά, πρέπει  να πάρουμε τους τρεις βαθμούς στο επόμενο με τον Εθνικό».

 

Άντερσον Κορέια:

«Ήταν μια πολύ σημαντική νίκη ειδικά μετρά την ήττα από το ΑΠΟΕΛ και μας δίνει την ευκαιρία να διεκδικήσουμε πολλά πράγματα στην συνέχεια. Στο δεύτερο ημίχρονο μας είπε ο προπονητής να συνεχίσουμε με τον ίδιο ρυθμό και θα έρθει το γκολ όπως και έγινε τελικά. Θα συνεχίσουμε την δουλειά μας εμείς αυτό μπορούμε να κάνουμε . Είναι ξεκάθαρο το τι θέλει ο προπονητής μας στον αγωνιστικό χώρο και επειδή χάσαμε στον πρώτο γύρο θα πάμε στον εκτός έδρας αγώνα για να κερδίσουμε τον Άρη»