Δείτε τις δηλώσεις των ποδοσφαιριστών μετά την νίκη της Ανόρθωσης επί της ΑΕΛ με 1-0..
Χριστόφορος Φραντζής:
«Ήταν ένα δύσκολο παιχνίδι εκτός έδρας, αξίζαμε περισσότερα, τουλάχιστον ισοπαλία όμως πρέπει να αρχίσουμε να παίρνουμε αποτελέσματα γιατί δεν αξίζει στην ΑΕΛ η βαθμολογική της θέσης.
Όλα τα παιχνίδια είναι σημαντικά, πρέπει να πάρουμε τους τρεις βαθμούς στο επόμενο με τον Εθνικό».
Άντερσον Κορέια:
«Ήταν μια πολύ σημαντική νίκη ειδικά μετρά την ήττα από το ΑΠΟΕΛ και μας δίνει την ευκαιρία να διεκδικήσουμε πολλά πράγματα στην συνέχεια. Στο δεύτερο ημίχρονο μας είπε ο προπονητής να συνεχίσουμε με τον ίδιο ρυθμό και θα έρθει το γκολ όπως και έγινε τελικά. Θα συνεχίσουμε την δουλειά μας εμείς αυτό μπορούμε να κάνουμε . Είναι ξεκάθαρο το τι θέλει ο προπονητής μας στον αγωνιστικό χώρο και επειδή χάσαμε στον πρώτο γύρο θα πάμε στον εκτός έδρας αγώνα για να κερδίσουμε τον Άρη»