Ο Αντουάν Γκριεζμάν έχει περάσει αρκετά χρόνια στη Μαδρίτη, ωστόσο το… τέλος της καριέρας του θα έρθει σε άλλη Ήπειρο, όπως είπε ο ίδιος.
Ο Αντουάν Γκριεζμάν προχώρησε σε δηλώσεις τονίζοντας πως η ομάδα της καρδιάς του είναι η Ατλέτικο Μαδρίτης αλλά σκέφτεται το ενδεχόμενο να συνεχίσει την καριέρα του στην Αμερική.
Ο Γκριεζμάν αποκάλυψε επίσης την επιθυμία του να ολοκληρώσει την ευρωπαϊκή του καριέρα με την Ατλέτικο Μαδρίτης, λέγοντας στην “AS”:
“Ξέρω ότι ο σύλλογος είναι υπέρ του να κάνει προσπαθήσει και θα το συζητήσουμε. Πέρα από την Ευρώπη, αυτό που θα ήθελα αργότερα είναι το MLS, πάντα το έλεγα. Αλλά η Ατλέτικο Μαδρίτης θα είναι σχεδόν εκατό τοις εκατό ο τελευταίος μου σύλλογος στην Ευρώπη. Είναι το μέρος όπου θέλω να είμαι, όπου βλέπω τον εαυτό μου πιο ευτυχισμένο και εδώ είμαι σαν στο σπίτι μου”
Προσέθεσε ότι η αποτυχημένη του περίοδος στην Μπαρτσελόνα άλλαξε το σκεπτικό του:
“Ναι, είναι αλήθεια. Όταν φεύγεις, το αντιλαμβάνεσαι περισσότερο. Είσαι ευτυχισμένος εδώ, αλλά δεν το αντιλαμβάνεσαι και ζεις την καθημερινότητά σου. Όταν φεύγεις και περνάς μια δύσκολη περίοδο, αντιλαμβάνεσαι τι ήταν, τι συνέβη και προσπαθείς να επιστρέψεις σε εκείνη την αγάπη, εκείνο το επίπεδο, και τώρα ξυπνάω κάθε πρωί και απολαμβάνω τα πάντα: πηγαίνοντας στο λόφο για προπόνηση, φορώντας αυτό το σήμα, είμαι με τους συμπαίκτες μου, είμαι με αυτόν τον προπονητή… και η οικογένειά μου είναι επίσης πολύ ευτυχισμένη εδώ”
Πηγή: https://talentabout.gr/