Ο Αμπτουλάχ Αλ Ρασιήτι από το Κουβέιτ, είναι ο νέος παγκοσμιονίκης στο σκητ ανδρών, αφού ήταν ο χρυσός νικητής στους αγώνες του Παγκοσμίου Κυπέλλου Σκοποβολής, που ολοκληρώθηκαν σήμερα / χθες στο Ολυμπιακό σκοπευτήριο Λευκωσίας. Ο Κουβεϊτιανός σκοπευτής, κέρδισε μετά από αγώνα σιουτ οφ στον τελικό, τον Σουηδό Χένρικ Γιάνσον με 10/10, έναντι 9/10. Προηγουμένως οι δυο αθλητές είχαν ισοβαθμήσει στον τελικό με 14/16.
Για το χάλκινο μετάλλιο, αγωνίστηκαν στον μικρό τελικό ο Ελλαδίτης (με κυπριακές ρίζες) Ευθύμιος Μίτας (121/125+14/16) μαζί με τον Ισπανό Χοσέ Αραμπούρου (123/125+15/16) για να εξασφαλίσει τελικά θέση στο βάθρο ο Ισπανός σκοπευτής με 16/16, έναντι 15/16 του Μίτα. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Έλληνας σκοπευτής κέρδισε δυο αγώνες «ξαφνικού θανάτου» για να εξασφαλίσει θέση, πρώτα στον ημιτελικό και μετά στον μικρό τελικό.
Στον ημιτελικό αγωνίστηκαν οι εξής αθλητές οι οποίοι σημείωσαν τα ακόλουθα αποτελέσματα:
- Χένρικ Γιάνσον Σουηδία (123/125) 15
- Αμτουλάχ Αλ Ρασιήτι Κουβέιτ (123/125) 16
- Χοσέ Χουάν Αραμπούρου Ισπανία (123/125) 15
- Λουίτσι Λότε Ιταλία (122/125) 14
- Αλεξάντερ Ζέμλιν Ρωσία (122/125) 14
- Ευθύμιος Μίτας Ελλάδα (121/125) 14
Από κυπριακής πλευράς, οι διεθνείς μας απέτυχαν να περάσουν στον ημιτελικό, αφού όλοι είχαν από μια, τουλάχιστον, κακή πούλα. Ο Τάσος Χαπέσιης είχε τρεις αποτυχημένες βολές στην τέταρτη πούλα (22/25) και ολοκλήρωσε τον αγώνα με 120/125, όσους και ο
Γιώργος Αχιλλέως που έκανε τη δική του … τρύπα στην τελευταία πούλα, όπου είχε τέσσερις αποτυχημένες βολές (21/25). Και οι δυο αθλητές βρέθηκαν να ισοβαθμούν στη 10η θέση. Ο τρίτος της … παρέας, Ανδρέας Χάσικος, είχε χάσει από νωρίς το … τρένο, με το αποκαρδιωτικό 43/50 (21+22), της πρώτης μέρας. Τελικά συγκέντρωσε 115/125 και βρέθηκε στην 41η θέση.