Επέστρεψαν στην πατρίδα τους οι πρώτοι αποφυλακισθέντες Κροάτες και… αποθεώθηκαν
Απίστευτο και όμως αληθινό...
Στην Κροατία επέστρεψε την Κυριακή (10/12) το πρώτο γκρουπ αποφυλακισθέντων που κατηγορούνται για συμμετοχή στη δολοφονική επίθεση στη Νέα Φιλαδέλφεια, η οποία επέφερε τον θάνατο του αδικοχαμένου φίλου της ΑΕΚ, Μιχάλη Κατσούρη και αποθεώθηκαν.
Συγκεκριμένα, οι Κροάτες έτυχαν… αποθεωτικής υποδοχής από συνοπαδούς τους που έσπευσαν στο αεροδρόμιο και οι οποίοι φώναζαν το όνομα της Ντινάμο Ζάγκρεμπ ενώ άναψαν και καπνογόνα. Μία εικόνα που σαφέστατα προκαλεί, με δεδομένο τι έχει προηγηθεί και τι είχε συμβεί το βράδυ της 7ης Αυγούστου στη Νέα Φιλαδέλφεια.
Την ίδια στιγμή, ο πρωθυπουργός της Κροατίας, Αντρέι Πλένκοβιτς, δήλωσε ότι δόθηκε εντολή στην Πρεσβεία της χώρας στην Αθήνα να καλύψει τα έξοδα για την επιστροφή των συμπατριωτών του, πράγμα που διαψεύδουν οι οργανωμένοι της Ντινάμο.
Οι Bad Blue Boys τονίζουν ότι τα έξοδα -για την επιστροφή και όχι μόνο- των συνοπαδών τους καλύφθηκαν από δωρεές των φίλων.
Πηγή: sdna.gr