Για την Γλασκώβη, όπου θα αντιμετωπίσει την Ρέιντζερς στο πλαίσιο της 3ης αγωνιστικής των ομίλων του Γιουρόπα Λίγκ ταξίδεψε σήμερα ο πρωταθλητής Άρης Λεμεσού, ο οποίος ελπίζει σε θετικό αποτέλεσμα για να παραμείνει ζωντανός στο παιχνίδι της πρόκρισης.
Λίγο πριν την αναχώρηση, ο Ε.Τ της ομάδας Κώστας Παπαδόπουλος μίλησε στα ΜΜΕ:
«Ένα πάρα πολύ δύσκολο παιχνίδι όπως και τα υπόλοιπα του ομίλου, γνωρίζαμε από την ημέρα της κλήρωσης με πόσο μεγάλης εμβέλειας ομάδες είχαμε να κάνουμε. Είχαμε πει ότι στα χαρτιά είμαστε το outsider αλλά δεν αλλάζει ούτε τον τρόπο παιχνιδιού της ομάδας αλλά και ούτε την αισιοδοξία μας. Άλλωστε, η Ρέιντζερς είναι η μοναδική ομάδα που κερδίσαμε και αύριο δεν θα σχετίζεται με την ομάδα που κερδίσαμε στη Λεμεσό, ευχόμαστε να μπορέσουμε να πάρουμε κάτι από το παιχνίδι και είμαστε αισιόδοξοι. Σε κανένα παιχνίδι δεν μπαίνεις σκεπτόμενος τι θα γίνει στο επόμενο. Θεωρητικά και μαθηματικά έχουμε πιθανότητες για τη 2η θέση αν κερδίσουμε τη Ρέιντζερς. Δεν είναι και ό,τι πιο ρεαλιστικό να κάνουμε δύο νίκες. Θα πάμε και να θα προσπαθήσουμε να κάνουμε το παιχνίδι μας, το επιθετικό με την ευχή ότι θα μπορέσουμε να πάρουμε κάτι. Όσο δύσκολο κι αν φαντάζει είναι να παίξουμε για τη νίκη και τους τρεις βαθμούς».
Για τα αγωνιστικά της ομάδας: «Έχουν μειωθεί τα προβλήματα σε σχέση με τον τελευταίο αγώνα με τον ΑΠΟΕΛ και οι δύο Σουηδοί Μπένγκτσον και Μπρόρσον είναι μαζί μας στην αποστολή ξεπέρασαν την ίωση που τους ταλαιπώρησε. Εκτός θα είναι οι Μποακί και Γκομίς. Εκτός και ο Νίκολιτς που δεν δηλώθηκε στη λίστα. Ο Γκομίς έμεινε στην Κύπρο για να συνεχίσει και να ολοκληρώσει την αποθεραπεία του».
Για τον κόσμο του Άρη: «Υπολογίζουμε πάνω από 100, για εμάς είναι πολύ ικανοποιητικό όμως θα δείξει ακριβώς πόσοι θα είναι στο γήπεδο όταν πάρουν θέση. Είναι ταξίδια ζωής αυτά.»