Η Ομόνοια υποδέχθηκε σήμερα στο Ηλίας Πούλλος τους τους γηραιότερους κατόχους εισιτηρίου διαρκείας στην προπόνηση της.
Η ενημέρωση:
«Η παρουσία των γηραιότερων κατόχων εισιτηρίου διαρκείας στην προπόνηση της ομάδας μας στο ΗΛΙΑΣ ΠΟΥΛΛΟΣ και οι τοποθετήσεις τους στο OFC TV.»