Ο απολογισμός από τη συμμετοχή της Εθνικής Νέων στον Elite round του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος U-19 δημιουργεί καλύτερες προοπτικές για τη συνέχεια και η επόμενη διοργάνωση της UEFA δεν είναι πολύ μακριά.
Οι νεαροί διεθνείς μας όπως είναι γνωστό ολοκλήρωσαν την αποστολή τους με απολογισμό τρεις βαθμούς και η επιτυχία σημειώθηκε σε βάρος της Ολλανδίας (1-0) που τερμάτισε πρώτη στον όμιλο μας.
Η γενικότερη παρουσία της ομάδας μας κρίνεται πολύ καλή, ιδιαίτερα στα δύο πρώτα παιχνίδια και το γεγονός ότι διεκδίκησε την πρόκριση μέχρι το φινάλε των αγώνων του ομίλου, επιβεβαιώνει την ανταγωνιστική της παρουσία αλλά και την ουσιαστική πρόοδο που επιτεύχθηκε σε σύγκριση με την προηγούμενη διοργάνωση που φιλοξενήθηκε στη Δανία.
Η επόμενη διοργάνωση (προκριματική φάση) είναι προγραμματισμένη για τον ερχόμενο Οκτώβριο και τότε η Εθνική μας θα αντιμετωπίσει τη Τσεχία, την Κροατία και το Γιβραλτάρ σε όμιλο που θα φιλοξενηθεί στη Τσεχία.
Ευχαριστίες από τους διεθνείς μας
Οι αρχηγοί της Εθνικής Νέων Κρίστης Ανδρέου και Κωνσταντίνος Παναγή εκφράζοντας και τους συμπαίκτες τους, επιθυμούν να ευχαριστήσουν και δημόσια τον κόσμο για τη συμπαράσταση του.
Αναλυτικά η δήλωση τους:
«Ευχαριστούμε τον κόσμο για την συμπαράσταση του όλες αυτές τις μέρες που δώσαμε τον δύσκολο αγώνα για μια ξεχωριστή διάκριση. Τα μηνύματα συμπαράστασης μας έδωσαν δύναμη για να ανεβάσουμε τον πήχη ψηλότερα και είμαστε βέβαιοι πως υπάρχουν οι δυνατότητες για δημιουργηθούν μεγαλύτερες προοπτικές.
Θέλουμε να ευχαριστήσουμε τους προπονητές μας που μας έδωσαν την ευκαιρία και μας εμπιστεύτηκαν για να ζήσουμε αυτή τη σημαντική εμπειρία αλλά και την ΚΟΠ, γιατί από την πρώτη στιγμή στήριξε με σωστούς σχεδιασμούς την προσπάθεια μας.
Δεσμευόμαστε ότι θα συνεχίσουμε την προσπάθεια μας με τον ίδιο ζήλο και είμαστε σίγουροι ότι μέσα από συλλογική δουλειά θα ακολουθήσουν μεγαλύτερες επιτυχίες».