Στην τελική της ευθεία έχει μπει η επιστροφή του Ελ Φαρντού Μπεν Ναμπουχάν, στον ΑΠΟΕΛ, ο οποίος τραυματίστηκε στο τέλος της περασμένης σεζόν και έχασε μέχρι στιγμής τις πρώτες αγωνιστικές της τωρινής.
Ο ποδοσφαιριστής των γαλαζοκιτρίνων ανέβασε το πιο κάτω βίντεο, γράφοντας:
«ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ 💪🏿🚧
Τα λέμε ΣΥΝΤΟΜΑ 🤲🏿»