Πρωινή προπόνηση περιλαμβάνει το σημερινό πρόγραμμα της ΑΕΛ στο Κοινοτικό Στάδιο Ερήμης, η οποία διεξάγεται αυτή την ώρα.
Στην Ερήμη θα πραγματοποιηθούν και οι προπονήσεις της Τετάρτης και της Πέμπτης και θα ακολουθήσει τριήμερο ρεπό την Παρασκευή, Σάββατο και Κυριακή.
Από την ερχόμενη Δευτέρα (20/11) οι προπονήσεις θα πραγματοποιούνται στο Προπονητικό κέντρο της ομάδας στο Τσίρειο καθώς έχουν ολοκληρωθεί οι εργασίες αλλαγής χλοοτάπητα.
Από τις προπονήσεις απουσιάζουν οι διεθνείς Τσέρνιχ, Μόρσει, Ανδρέου και Κυριάκου.
Κανονικά προπονείται ο Εζεκίελ Χέντι, ατομικό πρόγραμμα ακολουθεί ο Γιάννης Γερολέμου. Για το επόμενο παιχνίδι με την ΑΕΚ εκτός έδρας, κανένας ποδοσφαιριστής δεν αντιμετωπίζει θέμα με κίτρινες κάρτες.