Δείτε τις δηλώσεις των δύο τεχνικών μετά την νίκη της Πάφου επί του Εθνικού με 4-1..
Χουάν Κάρλος Καρσέδο:
“Ήταν πάρα πολύ δύσκολο για εμάς το παιχνίδι, τα καταφέραμε στα καίρια σημεία. Αξίζαμε αυτή τη νίκη. Είπαμε στο ημίχρονο ότι έπρεπε να βάλουμε το τρίτο γκολ γιατί ξέραμε πως θα πίεζε ο Εθνικός. Ξέραμε ποσό δύσκολο είναι αν βρεθείς πίσω στο σκορ. Είναι σημαντικό ότι η ομάδα έδειξε χαρακτήρα μετά από δύσκολα ματς. Ήταν σημαντικό οι τρεις νίκες στη σειρά που πετύχαμε και το γεγονός ότι ακολουθεί η διακοπή του πρωταθλήματος. Ένα μεγάλο ευχαριστώ στους φίλους της ομάδας που έδωσαν και αυτοί την μάχη τους και που είναι πάντα δίπλα μας”.
Άνχελ Λόπεθ:
Είχαμε πολύ καλή απόδοση στο α΄ ημίχρονο, αντιμετωπίσαμε την Πάφο στα ίσα. Το κλειδί σε αυτό το παιχνίδι ήταν οι δυο ευκαιρίες που είχαμε να σκοράρουμε. Αμέσως μετά δεχθήκαμε το δεύτερο γκολ που καθόρισε τον αγώνα. Είμαι γενικά ευχαριστημένος με την γενική εικόνα της ομάδας αλλά όχι τα ατομικά λάθη.
Στο β' ημίχρονο προσπαθήσαμε να παίξουμε με δυο επιθετικούς. Δεν τα καταφέραμε να πάρουμε μέτρα στο γήπεδο παίζαμε με μια ποιοτική ομάδα. Προετοιμάσαμε την ομάδα. Ήταν ένα μάθημα αυτό το παιχνίδι για να βελτιώσουμε την ομάδα.
Ερώτηση: Ήταν λάθος η αλλαγή του συστήματος;
"Προσπάθησα να παίξω με δυο επιθετικούς γιατί με ένα δεν καταφέραμε να κρατήσουμε τη μπάλα από τiς μακρινές μπαλιές που βγάζαμε. Προσπάθησα παρά πολύ να κερδίσω αυτό το παιχνίδι , άλλαξα συστήματα. Όλες οι αλλαγές που έκανα βοήθησαν και είμαι ευχαριστημένος".