Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
α

Λίγες ώρες πριν το μεγάλο ντέρμπι με την Ομόνοια, η Ανόρθωση ανακοίνωσε Sold out! 
 

 

«Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον ανεπανάληπτο κόσμο της ομάδας μας. Το κάνατε ξανά! Όλα τα εισιτήρια του αγώνα με την Ομόνοια εξαντλήθηκαν! Ραντεβού στο "Ναό"!».