Λίγες ώρες πριν το μεγάλο ντέρμπι με την Ομόνοια, η Ανόρθωση ανακοίνωσε Sold out!
«Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον ανεπανάληπτο κόσμο της ομάδας μας. Το κάνατε ξανά! Όλα τα εισιτήρια του αγώνα με την Ομόνοια εξαντλήθηκαν! Ραντεβού στο "Ναό"!».
Λίγες ώρες πριν το μεγάλο ντέρμπι με την Ομόνοια, η Ανόρθωση ανακοίνωσε Sold out!
«Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον ανεπανάληπτο κόσμο της ομάδας μας. Το κάνατε ξανά! Όλα τα εισιτήρια του αγώνα με την Ομόνοια εξαντλήθηκαν! Ραντεβού στο "Ναό"!».