Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
δδδ

Δείτε όλα όσα είπαν Βανά Άλβες και Αλεξάντερ Κοκόριν, μετά την ήττα του Άρη από την Ρεάλ Μπέτις με 4-1 στην Ισπανία.

Βανά Άλβες: «Αναλαμβάνω την ευθύνη για το δεύτερο γκολ και απολογούμαι. Στη συνέχεια βγήκαμε μπροστά, πατήσαμε περιοχή, και δεν μπορώ να μην είμαι χαρούμενος για αυτή την ομάδα, επειδή η προσπάθεια που έγινε ήταν πάρα πολύ μεγάλη, ειδικά απέναντι σε μια ομάδα που παίζει στο δεύτερο καλύτερο πρωτάθλημα του κόσμου».

Αλεξάντερ Κοκόριν: «Δυστυχώς δεν τα καταφέραμε ο αντίπαλος ήταν εύστοχος και πήρε το αποτέλεσμα. Ευχαριστούμε τον κόσμο που ήταν δίπλα μας».
Για την επιστροφή του και το γκολ: «Είμαι χαρούμενος που επέστρεψα με γκολ σε ένα τέτοιο παιχνίδι. Επικεντρωνόμαστε στο πρωτάθλημα και θέλουμε τη νίκη αφού θέλουμε να συνεχίσουμε στην πρώτη θέση του βαθμολογικού πίνακα».