Αν και μόλις πρόσφατα, η ΑΕΚ ανακοίνωνε την πρόωρη επέκταση του συμβολαίου του Χοσέ Λουίς Όλτρα τα αποτελέσματα και οι εμφανίσεις της ομάδας, οδήγησαν τη διοίκηση στην απόφαση, να διακόψει την συνεργασία της με τον Ισπανό τεχνικό και στην ανακοίνωση της έγραψε μεταξύ άλλων:
«H ΑΕΚ Λάρνακας ανακοινώνει την απόφαση για λύση της συνεργασίας με τον προπονητή της ποδοσφαιρικής μας ομάδας, Jose Luis Oltra...Toν ευχαριστούμε για τις υπηρεσίες και την προσφορά του, καθώς και τον άψογο επαγγελματισμό του σε αυτό τον ενάμιση χρόνο και ευχόμαστε ολόψυχα ότι καλύτερο σε προσωπικό και επαγγελματικό επίπεδο»
Η βαριά ήττα με 3-0 από τον ΑΠΟΕΛ ήταν το αποκορύφωμα, σε μια κακή αρχή στο πρωτάθλημα για την ΑΕΚ, με μόλις 3 νίκες αλλά και 4 ισοπαλίες και 3 ήττες στο πρωτάθλημα. Ο Ισπανός αποχωρεί μαζί με το επιτελείο του, έχοντας ως κορυφαία στιγμή για τον ίδιο και για το σύλλογο, την παρουσία της ΑΕΚ στις 16 κορυφαίες ομάδες του Conference League.
Ο Ισπανός τεχνικός που αγάπησε και αγαπήθηκε από την ΑΕΚ, αποχαιρέτησε τους κιτρινοπράσινους γράφοντας:
«Περήφανος που προπόνησα την ΑΕΚ με την οποία, την περασμένη περίοδο γράψαμε ιστορία με την καλύτερη πορεία για το κυπριακό ποδόσφαιρο»
Οι διαδικασίες διαδοχής του έχουν ήδη αρχίσει με τον Τσάβι Ρόκα να εξετάζει πιθανούς αντικαταστάτες του. Πολύ πιθανόν θα πάει με υπηρεσιακό τεχνικό η ΑΕΚ στο ντέρμπι με τον Απόλλωνα. Ακολουθεί η διακοπή και μετά τα ντέρμπι με ΑΕΛ, Ανόρθωση και Άρη.