Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
2

Δείτε τις δηλώσεις των δύο τεχνικών μετά την νίκη της ΑΕΛ επί της Καρμιώτισσα με 2-1.. 

 

Τόνι Κόσκελα:

«Μεγάλη νίκη για μας. Είχαμε καλύτερες στιγμές στο Α’ ημίχρονο παρά στο Β΄ημίχρονο. Πετύχαμε δύο γκολ από στημένες φάσεις. Μπορούσαμε να πετύχουμε και τρίτο γκολ να σκοτώσουμε νωρίς το παιχνίδι με τις ευκαιρίες που δημιουργήσαμε. Δεχθήκαμε ένα αστείο γκολ. Έχουμε πολλή δουλειά να κάνουμε πρέπει να δουλέψουμε σε πολλούς τομείς».

«Αλλάξαμε το σύστημα με 3 πίσω. Έχουμε καλύτερη εικόνα για τους ποδοσφαιριστές και πληροφόρηση. Δουλέψαμε και στα στημένα κατά την διάρκεια της ομάδας. Δουλεύουμε για να αλλάξουμε πράγματα. Είμασταν καλύτεροι και αμυντικά και πιο συμπαγείς στην άμυνα. Γενικότερα έχουμε πολλή δουλειά να κάνουμε για να αλλάξουμε πράγματα».

 

Χρίστος Χαραλάμπους:

"Αιφνιδιαστήκαμε με τον σύστημα που άρχισε ο αντίπαλος, αλλά προσαρμοστήκαμε γρήγορα. Αλλάξαμε κάποια πράγματα πετύχαμε γκολ, όμως, δεν είχαμε το χρόνο. Είναι το δεύτερο σερί καλό παιχνίδι για την ομάδα μου. Είμαστε σε καλό δρόμο, πιστεύω τα αποτελέσματα θα έρθουν... Υπάρχει πίστη ότι μπορεί ν' ανατραπεί το σκηνικό, υπάρχουν πάρα πολλά παιχνίδια".