Ο Αλεξέι Σπιλέφσκι απολογήθηκε στον υπεύθυνο επικοινωνίας της ομάδας, Κώστα Παπαδόπουλο, για τη συμπεριφορά του στη διάσκεψη Τύπου!
Δείτε την ανάρτηση του:
"Αυτοί που πραγματικά έχουν εξουσία δεν φοβούνται να παραδεχτούν λάθη (Bertrand Russel)". Και χθες δεν είχα δίκιο. Αδίκησα τον υπεύθυνο του γραφείου Τύπου στη διάσκεψη με την παρορμητική συμπεριφορά μου. Γι΄ αυτό θέλω να ζητήσω συγγνώμη αγαπητέ Κώστα.
Υ.Γ Τέλειες οι μεταφράσεις σου"
Δείτε στο βίντεο το περιστατικό από το 10ο λεπτό και μετά..