Η ανάρτηση του παίκτη του ΑΣΙΛ, ο οποίος διαμόρφωσε το τελικό αποτέλεσμα (1-1) με αντίπαλο τη ΜΕΑΠ με γκολ στο 90+3:
Πρώτο γκόλ μετά απο την αποχή!
Το αφιερωμένο με όλη μου την καρδια.
1.Σε όλη μου την οικογένεια και το γιο μου που πάντα μου δίνει δύναμη!
2.Στον άνθρωπο που μου έδωσε την ευκαιρία να επανέλθω πίσω στα γήπεδα @angelosefthymiou
3. Σε ολους όσους μου έδειχναν την αγάπη και την στήριξη τους στις δύσκολες στιγμές!!!