Δείτε τις δηλώσεις των δύο τεχνικών, ύστερα από την νίκη του ΑΠΟΕΛ επί της Καρμιώτισσας με 2-1..
Ζοσέ Ντομίνγκες:
ΕΔΩ το βίντεο!
“Ήταν ένα καλό παιχνίδια. Πετύχαμε 6η σερί νίκη σε πρωτάθλημα και κύπελλο. Αυτοί που έπαιξαν βοήθησαν και ο κ. Πίντο είναι χαρούμενος για αυτό. Γνωρίζαμε πως η Καρμιώτισσα ήταν σε δύσκολη θέση. Ψάχνει βαθμούς από παντού. Γενικότερα επειδή είχαμε να διαχειριστούμε την απουσία του Πέτροβιτς και του Κονστνίνοφ αφού ακολουθούν δύσκολα παιχνίδια είμαστε χαρούμενοι και με αυτούς που έπαιξαν σήμερα. Είναι σημαντικό ότι σκόραρε και ο Κβιλιτάια. Είχαμε ένα μικρό πρόβλημα με τον Βιγαφάνιες είχε μια μικροενόχληση τον προστατέψαμε και τον χρησιμοποιήσαμε στο τέλος. Κάναμε ένα καλό παιχνίδι και κ. Πίντο είναι χαρούμενος για αυτό”
“Δεν είναι όλα τα παιχνίδι τα ίδια. Η Καρμιώτισσα είναι σε δύσκολη θέση και ήθελε βαθμούς και φάνηκε στο γήπεδο. Δεν μπορούμε να παίζουμε το ίδιο. Η ομάδα ήταν σοβαροί. Δούλεψαν τα φτερά σκόραρε και ο επιθετικός. Παίξαμε τρεις αγώνες μέσα σε μια εβδομάδα. Θα έχουμε τώρα μια καθαρή εβδομάδα από παιχνίδια και θα δουλέψουμε καλύτερα”
“Ο κόσμος είναι ο 12ος παίκτης. Παίξαμε σε μεγάλα και γεμάτη γήπεδα. Ο κόσμος είναι έξτρα πίεση. Πάντα έχεις την πίεση. Αυτό χρειάζεται ο ΑΠΟΕΛ. Να είμαστε στην κορυφή και να κερδίζουμε τίτλους. Είναι δύσκολο να είσαι πρώτος και όλοι θα θέλουν να κερδίσουν τον ΑΠΟΕΛ”
Χρίστος Χαραλάμπους:
«Δεν πήγε καλά το ότι δεχθήκαμε δύο γκολ. Ήταν δύσκολο να βλέπω τους παίκτες μου να δίνουν την ψυχή τους και να μην παίρνουν τίποτα. Συγχαρητήρια στον ΑΠΟΕΛ. Πρέπει να δουλέψουμε για να πάρουμε τους βαθμούς που θέλουμε να παραμείνουμε».