Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
σσ

Πράσινο βάφτηκε το «αιώνιο ντέρμπι» στο φούτσαλ, με την Ομόνοια να κερδίζει με 4-1 τον ΑΠΟΕΛ, στο πλαίσιο της 2ης αγωνιστικής του πρωταθήματος!

Οι πράσινοι προηγήθηκαν στο 7' με τον Ελ Κέμπε, με τον Μαρσίλιο στο 13' να πετυχαίνει και 2ο γκολ. Οι γαλαζοκίτρινοι μείωσαν με τον Ιώαννου στο 19', με τον Μαρσίλιο να πετυχαίνει ακόμα 2 τέρματα στο 29' και 35', για το τελικό 4-1, με την Ομόνοια να κάνει το 2 στα 2.