Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
2

Ο Ιβάν Γιοβάνοβιτς στη συνέντευξη Τύπου του αγώνα με τη Ρεν ερωτηθείς για τον Χουάνκαρ απάντησε πως έχει επιστρέψει στο σπίτι του και παίρνει θεραπευτική αγωγή ενώ σημείωσε πως θα χάσει το ματς με τους Γάλλους ίσως και το παιχνίδι με τον Πανσερραϊκό.

 

 

Ο Ιβάν Γιοβάνοβιτς παραχώρησε συνέντευξη Τύπου για το ματς της τρίτης αγωνιστικής του Europa League με τον Παναθηναϊκό να αντιμετωπίζει την Πέμπτη τη Ρεν.

Μετά τα όσα συνέβησαν στο ντέρμπι είναι επηρεασμένη η ομάδα;

"Δεν εξελίχθηκαν τα πράγματα όπως περιμέναμε για να είναι πληρέστατη η προετοιμασία. Έπρεπε να προετοιμαστούμε στα δεδομένα για το παιχνίδι με τη Ρεν και τη σημασία που είχε και αυτές τις λίγες μέρες να προετοιμαστούμε απ' όλες τις απόψεις, το αγωνιστικό κομμάτι, της ανάλυσης. Δεν είναι η μικρή προετοιμασία. Πιστεύω θα είμαστε οκ για να μπορέσουμε να αντιμετωπίσουμε αυτό το παιχνίδι με το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα".

 

Έχετε μιλήσει για την αυτοπεποίθηση της ομάδας, την είδαμε στο ντέρμπι, κάτα πόσο αυτή οφείλεται στα Ευρωπαϊκά παιχνίδια και τις εμφανίσεις σας. Πόσο ρόλο θα παίξει αυτό την Πέμπτη. Επίσης η Ρεν δεν έχει το "μεγάλο" όνομα, είναι αυτό παγίδα ή τη βάζετε στο ίδιο επίπεδο με τη Βιγιαρεάλ;

"Είναι μια ομάδα 122 ετών, μια ομάδα με τις καλύτερες ακαδημίες στη Γαλλία, ίσως και στην Ευρώπη. Μπορεί να περηφανεύεται για τρομερή δουλειά. Μια ομάδα που παραδοσιακά παίζει με νέους παίκτες, με ενέργεια, με ένα πλάνο που είναι ποδοσφαιρικά πολύ καλό. Έχει το σεβασμό μου γιατί πετυχαίνει πράγματα μέσα από τις βασικές αρχές του ποδοσφαίρου. Είχα στην καριέρα μου παίκτες που έχουν παίξει στη Ρεν. Έχω μεγάλη σεβασμό είναι ένας καθρέπτης "υγιείς" για όσους ασχολούνται με το ποδόσφαιρο. Πάντα είναι ωραίο για κάποιον να την παρακολουθεί και να την αντιμετωπίσει.

Όσο για την αυτοπεποίθηση δείξαμε μέσα από τα παιχνίδια πως είμαστε ομάδα που θέλουμε να διεκδικήσουμε κάτι. Κάναμε κάποια καλά παιχνίδια, κάποια κακά αλλά αυτό ήταν και θέμα της ποιότητας του αντιπάλου. Οι ομάδες από τη Γαλλία είναι ομάδες που έρχονται από ανταγωνιστικό πρωτάθλημα και κάθε ματς είναι μια υπέρβαση. Αν θέλουμε ένα καλό αποτέλεσμα θα πρέπει να υπερβάλλουμε τους εαυτούς μας. Πιστεύω μπορούμε να το κάνουμε και έχουμε διάθεση σαν ομάδα".

"Έχω την εντύπωση πως τα δύο ματς που παίξαμε στο ΟΑΚΑ και τους φιλάθλους που είχαμε ήταν μια πολύ καλή έδρα. Στη Λεωφόρο είναι περιορισμένη η παρουσία φιλάθλων μας. Λυπάμαι που δεν μπορούμε να φιλοξενήσουμε τόσο κόσμο όσο στο Ολυμπιακό Στάδιο".

 

Φάνηκε ότι λειτούργησε το πλάνο σας στο "Γ. Καραϊσκάκης";

"Κάθε ομάδα έχει κάποια στοιχεία που βασίζεται όσον αφορά τον τρόπο προσέγγισης όπως και εμείς και η Ρεν έχουμε ένα συγκεκριμένο πλάνο. Σε ένα παιχνίδι όπως το αυριανό που είναι σημαντικό, πάντα το τρίτο και τέταρτο στα γκρουπ, είναι σημαντικά. Η Ρεν είναι μια ισορροπημένη ομάδα σε όλες τις θέσεις"

Σε ανθρώπινο επίπεδο και όχι αγωνιστικό θα έχετε μιλήσει με τον Χουάνκαρ, θα μας πείτε σε τι σωμματική και ψυχολογική κατάσταση είναι;

"Είχα μιλήσει μαζί . Εϊναι στο σπίτι ξεκουράζεται, παίρνει μια φαρμακευτική αγωγή, σίγουρα δεν μπορούμε να τον υπολογίζουμε για το αυριανό παιχνίδι. Δεν ξέρω αν θα τον υπολογίζουμε και για την Κυριακή, εξαρτάται από τους γιατρούς και τον ίδιο.

 

Ανησυχεί λίγο. Είναι και λογικό. Είμαστε δίπλα του, το ξέρει και ο ίδιος. Εύχομαι όσο το δυνατόν πιο γρήγορα να ξεπεράσει το πρόβλημα που έχει αυτή τη στιγμή. Να γυρίσει ιγιής στο γήπεδο που για έναν είναι και το πιο σημαντικό πράγμα".

Έχετε πολλά προβλήματα στην άμυνα λόγω της απουσίας του Μάγκνουσον και του Πάλμερ-Μπράουν και είδαμε τον Αράο στόπερ. Πως θα το αντιμετωπίσετε;

"Οι παίκτες που δεν μπορούμε να υπολογίζουμε είναι ο Μάγκνουσον που θα χάσει όλη τη χρονιά. Ο Πάλμερ-Μπράουν θα χρειαστεί ένα μήνα ακόμα. Για τον Γεντβάι θεωρούσαμε πως θα ήταν ρίσκο η συμμετοχή του κόντρα στον Ολυμπιακό. Ο τραυματισμός του Χουάνκαρ είναι ένα πρόβλημα που σίγουρα μας απασχολεί. Ο Αράο έκανε ένα καλό παιχνίδι για όσο διάστημα αγωνιστήκαμε. Ανταποκρίθηκε καλά, δεν έχουμε άλλη επιλογή στη θέση του στόπερ. Ταυτόχρονα σε μια ομαδική λειτουργία και με τους παίκτες που έχουμε. Ελπίζουμε μέσα από το παιχνίδι της ομάδας να έχουμε περισσότερες επιλογές και να ξεπεράσουμε αυτή την περίοδο μέχρι να επιστρέψει ο Π{άλ".

 

Ο Φίλιπ Τζούριτσιτς εκπροσώπησε τους ποδοσφαιριστές του Παναθηναϊκού στη συνέντευξη Τύπου ενόψει του αγώνα της Πέμπτης (26/10) με αντίπαλο τη Ρεν στη Λεωφόρο  για την 3η αγωνιστική του Europa League.

Ο Σέρβος μέσος είπε μεταξύ άλλων ότι ο Παναθηναϊκός πρέπει να είναι βελτιωμένος απέναντι στη γαλλική ομάδα.

Αναλυτικά όσα δήλωσε:

 

Στο προηγούμενο παιχνίδι με τον Ολυμπιακό, έκανες μια καλή εμφάνιση, έφτασες κοντά σε ένα εξαιρετικό γκολ, και δείχνεις να έχεις προσαρμοστεί περισσότερο, έχει ήδη επιτευχθεί η προσαρμογή σου και θα συνεχίσεις ανάλογες εμφανίσεις;

"Ειλικρινά θα ήθελα να σας πω πως προσαρμόζομαι ολοένα και περισσότερο και πριν το ματς με τον Ολυμπιακό είχα πει θα κοιτάξω να κάνω το καλύτερο μου παιχνίδι. Και όντως έκανα ένα καλό παιχνίδι αλλά το πιο σημαντικό ήταν η απόδοση που είχαμε σαν ομάδα. Που δείξαμε πως μπορούμε να παίξουμε καλά κόντρα σε κάθε αντίπαλο, σε κάθε γήπεδο. Δεν θα έχω πάντα τόσο καλή απόδοση. Επίσης δεν έχει σημασία αν θα σκοράρω άλλο γκολ στο πρωτάθλημα αρκεί στο τέλος να φτάσουμε στον τίτλο".

Ο Παναθηναϊκός προέρχεται από ένα παιχνίδι στο οποίο κινδύνεψε η σωματική ακεραιότητα ενός συμπαίκτη σας, του Χουάνκαρ, πόσο θα σας επηρεάσει;

"Ειλικρινά δεν θα ήθελα να κάνω κάποιο σχόλιο για αυτό. Το μόνο που θα ήθελα να υπογραμμίσω είναι πως σταθήκαμε όλοι μαζί στην κοινή μας απόφαση και τίποτα περισσότερο".

 

Η Ρεν είναι μια σκληρή ομάδα, έχει κοινά χαρακτηριστικά με τη Μαρσέιγ, που θα κριθεί;

"Είναι πάντα δύσκολο να παίζεις κόντρα σε ομάδες από τη Γαλλία και ιδιαίτερα είναι πρόκληση όταν πρόκειται και για μια νέα ομάδα. Πρέπει να σκεφτούμε το τι κάνουμε εμείς στον αγωνιστικό χώρο. Έχουμε κάνει την προεργασία μας. Συνολικά πρέπει να βελτιωθούμε και να παίξουμε ακόμα καλύτερα".

Ο Παναθηναϊκός έχει δύο ποιοτικούς ποδοσφαιριστές στο "10", εσένα και τον Μπερνάρ, και κάποιες στιγμές όταν παίζετε και οι δύο σας παίζει ένας εκ των δύο στις γραμμές, έχετε βρει τη χημεία σας;

"Όλοι σχολιάζουν πως έχουμε αρκετά κοινά χαρακτηριστικά αλλά δεν θα συμφωνήσω με αυτό. Το σημαντικό είναι να είναι πάντα έτοιμη η ομάδα για τον τέλικο".

Πηγή: sports24.gr