Καλεσμένος στην αποψινή εκπομπή της Ομόνοιας, TOTAL GREEN ήταν απόψε ο επιθετικός των πρασίνων Γουίλι Σεμέδο.
Αναφέρθηκε στον χθεσινό αγώνα με τον Άρη, όπου πέτυχε γκολ, αλλά και για την συνέχεια του πρωταθλήματος και όχι μόνο.
Οι κυριότερες τοποθετήσεις του:
Για τα δύο του πρώτα γκολ και τα συναισθήματά του: «Είμαι πολύ χαρούμενος που σκόραρα τα πρώτα μου δύο γκολ με την Ομόνοια. Τα περίμενα από την αρχή, είμαι πολύ χαρούμενος. Ξεκινήσαμε καλά τη σεζόν με νίκη απέναντι στη Σαλαμίνα, μετά είχαμε ισοπαλία, κερδίσαμε τον ΑΠΟΕΛ και παρά τις δύο ισοπαλίες με ΑΕΛ και Άρη το σημαντικό είναι ότι δεν χάνει η ομάδα».
Για τη βελτίωση της Ομόνοιας και ποιο είναι το ταβάνι της: «Πιστεύω ότι χρειάζεται λίγος χρόνος. Εντάξει οι περισσότεροι παίχτες είναι από πέρσι στην ομάδα αλλά είμαστε κάποιοι νέοι παίχτες, πρέπει να προσαρμοστούμε, κάποιοι το κάνουν πιο γρήγορα κάποιοι πιο αργά. Και να δίνουμε το 100%, αυτό είναι το κλειδί για να βελτιωνόμαστε. Είμαστε πολύ καλή ομάδα και αυτή η ομάδα μπορεί να κάνει πολύ καλά πράγματα. Είμαστε η Ομόνοια, δεν φοβόμαστε κανέναν και στόχος είναι να τερματίσουμε στην ψηλότερη δυνατή θέση, αλλά ξέρουμε πως είναι δύσκολο το πρωτάθλημα».
Ποιους θεωρεί τους κυριότερους ανταγωνιστές για τον τίτλο: «Θα έλεγα τον Άρη, είναι ο πρωταθλητής, ας πούμε πως είναι το φαβορί. Η Πάφος είναι πολύ καλή, ο Απόλλωνας, εμείς, είναι πολλές ομάδες που μπορούν να κερδίσουν το πρωτάθλημα».
Για το πώς νιώθει ο ίδιος και εάν προσαρμόστηκε: «Νιώθω πολύ καλά, είμαι πολύ χαρούμενος που είμαι μέρος αυτής της ομάδας. Παίζω για τη μεγαλύτερη ομάδα στην Κύπρο. Όπως είπα είμαστε πολύ καλή ομάδα, ο σύλλογος είναι εκπληκτικός, έχουμε σπουδαίους οπαδούς, οι συνθήκες είναι πολύ καλές, ελπίζω στο τέλος της σεζόν να είναι όλοι χαρούμενοι και να κερδίσουμε κάτι σημαντικό».
Γιατί επέλεξε την Ομόνοια: «Πρώτα από όλα γιατί όταν μιλήσαμε ένιωθα πραγματικά πως με ήθελαν, μου έδειξαν ότι με ήθελαν εδώ και είμαι άτομο που όταν έχω κάποιο καλό προαίσθημα για κάτι γίνεται πιο εύκολη η απόφασή μου. Πήρα την απόφαση, το εκτίμησα πολύ που μου έδειξαν πόσο με ήθελαν. Η Ομόνοια είναι ιστορική ομάδα, η μεγαλύτερη στην Κύπρο…».
Με ποιους συμπαίχτες του δέθηκε περισσότερο: «Καταρχάς η ατμόσφαιρα στα αποδυτήρια είναι πολύ καλή, νιώθω ότι είμαστε οικογένεια, είμαστε όλοι μαζί, όλοι φίλοι. Πιο κοντά είμαι με Μπασιρού, Κουλιμπαλί, Κασάμα, Ουζόχο, Καρίμ, με πολλούς».
Ποιος o μεγαλύτερος πλακατζής στην ομάδα: «Σε πολλούς αρέσει να κάνουν αστεία. Ένας πολύ αστείος που δεν είδαμε ακόμη είναι ο Αμού».
Για τους Φράνσον και Αλιούμ που δεν είδαμε ακόμη σε σημαντικό βαθμό και τι έχει να πει για αυτούς: «Σίγουρα είναι πολύ καλοί, το βλέπω στις προπονήσεις. Είναι σοβαροί, συγκεντρωμένοι, σίγουρα θα βοηθήσουν πολύ. Χθες όταν μπήκαν άλλαξαν την ομάδα, έδωσαν άλλο αέρα, έπαιξαν καλά. Ειλικρινά είναι πολύ καλοί, θα υπάρχει μεγάλος ανταγωνισμός για την ενδεκάδα. Θα εκπλαγείτε με κάποιους παίκτες στη συνέχεια. Έχουν πολλή ποιότητα».
Σε ποια θέση προτιμά να παίζει: «Η αγαπημένη μου θέση είναι αριστερά. Αλλά αν πρέπει να παίξω ακραίος μπακ ή δεξιός εξτρέμ θα παίξω. Είμαστε επαγγελματίες και πρέπει να είμαστε έτοιμοι. Είναι σημαντικό όταν είσαι ποδοσφαιριστής να μπορείς να παίζεις σε αρκετές θέσεις. Ελπίζω να τα καταφέρω αν χρειαστεί να παίξω σε άλλη θέση».
Για τις διαπραγματεύσεις για τη μεταγραφή του: «Ήταν δύσκολες οι διαπραγματεύσεις, συμφώνησα με την Ομόνοια αρχές του Ιούνη νομίζω, όταν βγήκαν οι φήμες ήταν σχεδόν τελειωμένο, το πρόβλημα ήταν ότι είχα συμβόλαιο με την Αλ-Φαϊσαλί και ήταν δύσκολο να φύγω γιατί ήθελαν να μείνω. Αλλά τους είπα ότι ήθελα να φύγω, μετά συζητούσαν οι δύο ομάδες, για αυτό καθυστέρησε η μεταγραφή αλλά κατάφεραν να συμφωνήσουν».
«Θέλω να κατακτήσω τίτλο με την Ομόνοια. Δεν έχω πάρει ούτε ένα στην καριέρα μου», κατέληξε.