Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
α

Τον Μάριο τον σκέφτηκε κανείς σε όλη αυτήν την ιστορία; Δηλαδή το μικρό δικό μας μεταγραφικό σίριαλ με πρωταγωνιστές τον Εθνικό και τον πρόεδρό του και την Ομόνοια!

Ο παίκτης είναι επαγγελματίας και πρέπει να σεβαστεί το συμβόλαιό του. Αυτό θα κάνει ή τουλάχιστον θα προσπαθήσει να κάνει. Γιατί είναι ο μόνος τρόπος να τον γυρέψουν και το Γενάρη και το επόμενο καλοκαίρι.

Είναι όμως και άνθρωπος. Και επιθυμούσε να παίξει σε μία μεγάλη ομάδα με συμβόλαιο και προοπτική και όχι με δανεισμό. Και για να τον υπολογίζουν γιατί θα πλήρωναν για να τον πάρουν. Και για να παίρνει κι ο ίδιος περισσότερα χρήματα, να παίζει σε γεμάτα γήπεδα και να έχει και προοπτική να αγωνιστεί και στην Ευρώπη έχοντας διεκδικήσει και ενδεχομένως κατακτήσει και τίτλους.

Ο άνθρωπος λοιπόν Μάριος Ηλία, όσο δύσκολο κι αν ακούγεται,πρέπει να πνίξει την απόγοήτευση του, να κλείσει τα αυτιά του και να αφοσιωθεί στη δουλειά του. Να συνεχίσει το καλύτερο ξεκίνημα χρονιάς που έκανε στην καριέρα του. Οι ευκαιρίες θα ξανάρθουν και το ενδιαφέρον, είτε της Ομόνοιας, είτε άλλων ομάδων, ενδεχομένως να είναι και μεγαλύτερο.

Στο χέρι του είναι...