Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
4

Δείτε τις δηλώσεις των δύο τεχνικών ύστερα από την νίκη του Απόλλωνα επί της ΑΕΛ με 2-0..

Βλάνταν Μιλόγεβιτς: 

«Όταν παιζεται ένα ντέρμπι, δεν είναι μόνο τρεις βαθμοί, αλλά και πρεστίζ. Ελέγξαμε το παιχνίδι, είμαι πολύ ευχαριστημένος με όσα δουλεύουμε, αλλά έχουμε πολύ δρόμο ακόμη. Στο τελευταίο τρίτο του γηπέδου είχαμε προβλήματα, αλλά είμαστε καινούργια ομάδα με νέο προπονητή, ακόμη γνωριζόμαστε. Έχουμε επίσημα παιχνίδια, δεν θέλουμε να χάσουμε άλλο έδαφος, γι’ αυτό είναι σημαντική αυτή η επιτυχία».

«Είδαμε ένα καλό και δυνατό παιχνίδι, είναι το ντέρμπι της πόλης, εκτός από τους βαθμούς μετράει και το πρεστίζ. Νομίζω ότι ήμασταν καλύτεροι και αξίζαμε τη νίκη παρόλο που στο πρώτο ημίχρονο ήταν και οι δύο ομάδες σφιχτές. Φτάναμε με ευκολία στο τελευταίο τρίτο αλλά εκεί δεν ήμασταν καλοί. Μετά την είσοδο Βαλμπουενά και Μάρκες βελτιωθήκαμε και το πρώτο γκολ μας ελευθέρωσε τα πόδια, στο δεύτερο τελείωσε. Όπως πήγαινε το παιχνίδι έπρεπε να βάλουμε και τρίτο. Για το αν είμαι ευχαριστημένος ή όχι, αλλάξαμε κάποια πράγματα από το παιχνίδι με τον ΑΠΟΕΛ, σχετικά είμαι ευχαριστσημένος αλλά θέλουμε πάρα πολλή δουλειά ακόμη, οι παίχτες το έχουν καταλάβει. Αυτή η νίκη θα τους βοηθήσει και σε θέμα αυτοπεποίθησης».

Για τις χαμένες ευκαιρίες και τον Βάργκα: «Συμφωνώ ότι όταν πας κόντρα επίθεση τρεις εναντίον ενός πρέπει να τελειώσεις τη φάση. Δεν θέλω να είμαι κουραστικός αλλά να ξέρετε πως ο Βάργκα δεν ήταν προγραμματισμένο να παίξει, ήρθε αργά, έχει μεγάλη αποχή, όλο αυτό το διάστημα δούλεψε μόνος του κι εμείς βγάλαμε ένα πλάνο, θέλω όταν κάνω κάτι να είναι με πλάνο. Αλλά σήμερα δεν είχαμε δύο πολύ καλές μονάδες, Πέρετς και Σαγκάλ, δεν είχαμε καθαρό γουίνγκερ. Ο Μάρκες τώρα είναι μαζί μας, είναι λίγο μπερδεμένα, πρέπει να τα βάλουμε σε μια σειρά. Τα παιδιά ακούνε και ξέρουνε το μέγεθος της φανέλας του Απόλλωνα. Άλλο να τους το λένε και άλλο να το ζουν. Πήραν μια γεύση. Αυτή η νίκη για μας δίνει περισσότερα από τρεις βαθμούς.

Χρίστος Χαραλάμπους: 

«Δεν ήμασταν αυτοί που έπρεπε σήμερα. Όταν κερδίζαμε την μπάλα κάναμε συνέχεια λάθη. Πρόχειρα μέτρησα εγώ έξι φορές που μπορούσαμε να φύγουμε σε ανοικτό γήπεδο, η πρώτη μας πάσα ήταν λανθασμένη.

Ήμασταν κατώτεροι των περιστάσεων. Οι μόνοι που ήταν αντάξιοι των προσδοκιών ήταν ο κόσμος, όμως δυστυχώς ο κόσμος δεν παίζει μπάλα. Στο δεύτερο ημίχρονο μπήκαμε πάρα πολύ καλά στα πρώτα δεκαπέντε λεπτά, κάναμε κάποιες ευκαιρίες και είμαι σίγουρος ότι αν ο Παπαφώτης σκόραρε, τα πράγματα θα ήταν διαφορετικά. Στη γενική εικόνα του παιχνιδιού, ο Απόλλωνας ήταν καλύτερος και δίκαια κέρδισε.

Μέχρι πριν από το σημερινό παιχνίδι, οι παίκτες μου πραγματικά είχαν τον θαυμασμό μου. Όταν ξεκινάς το Καλοκαίρι, κάναμε μειώσεις σε 18-20 παίκτες και πάλευαν με αυτό τον τρόπο έχουν τον θαυμασμό μου και τον σεβασμό μου. Σήμερα όμως, δεν μπορώ να κρύψω ότι είμαι απογοητευμένος, καθώς όταν σε ένα τοπικό ντέρμπι δεν δέχεσαι κίτρινη κάρτα, δεχθήκαμε δύο στις καθυστερήσεις, φαίνεται και το πάθος που είχε η ομάδα. Όταν δεν έχεις πάθος σε ένα τέτοιο παιχνίδι είσαι καταδικασμένος. Συγχαρητήρια στον Απόλλωνα".

Αν το πρόβλημα είμαι εγώ, στη συνάντηση αύριο με τη διοίκηση δεν θα είμαι εγώ το πρόβλημα».

 

Ματιέ Βαλμπουενά:

Για το παιχνίδι με την ΑΕΛ: «Είμαι καλά, το παιχνίδι ήταν δύσκολο και είμαι χαρούμενος που κερδίσαμε, δεν δημιουργήσαμε πολλές ευκαιρίες, όμως πήραμε τη νίκη σε ένα σπουδαίο ματς της πόλης. Νιώθω καλά με το αποτέλεσμα, καθώς στο δεύτερο ημίχρονο ήμασταν αυτοί που πρέπει μέσα στο γήπεδο. Με το νέο προπονητή παίζουμε καλά. Στο πρώτο ημίχρονο δυσκολευτήκαμε, ενώ στο δεύτερο ήμασταν καλύτεροι ως ομάδα, βρήκαμε τα τέρματα και μας έδωσαν το τρίποντο».

Πως σε έπεισε η διοίκηση να έρθεις στον Απόλλωνα; «Ήξερα τον Απόλλωνα, έπειτα από αρκετά χρόνια στην Ελλάδα έπρεπε να έρθει μία αλλαγή. Για μένα ήταν εξαιρετικά στον Ολυμπιακό, όμως ήθελα κάτι διαφορετικό, διότι το ποδόσφαιρο είναι η ζωή μου. Ξέρω τον Απόλλωνα και ήθελα να μείνω κοντά στην Αθήνα, άρα η ομάδα του Απόλλωνα ήταν μία επιλογή. Νιώθω καλά, πάνω από όλα είναι η ομάδα. Θα συνεχίσω να παίζω όσο περισσότερο μπορώ».

 

Πέδρο Μάρκες: 

«Το σημαντικό είναι η νίκη. Το κλειδί ήταν η επιμονή, διότι κάποια στιγμή θα εκμεταλλευόμασταν τα λάθη του αντιπάλου. Βελτιωθήκαμε στην πορεία του παιχνιδιού, στο τέλος ήμασταν πιο καλοί απ’ ό,τι στην αρχή. Με την ποιότητά μας καταφέραμε να σκοράρουμε και μετά διαχειριστήκαμε το προβάδισμά μας. Πρέπει να συνεχίσουμε. Είμαι εδώ λίγο καιρό, αλλά όλοι με υποδέχτηκαν πολύ καλά, έχω αρχίσει να τους νιώθω ως οικογένεια»