Γεμάτο θα είναι το "Αντώνης Παπαδόπουλος" στο ντέρμπι μεταξύ της Ανόρθωσης και του ΑΠΟΕΛ, καθώς μετά την "κυρία", Sold out, ανακοίνωσαν και οι γαλαζοκίτρινοι.
Η ανακοίνωση:
Ενημερώνουμε ότι έχουν εξαντληθεί όλα τα διαθέσιμα εισιτήρια στην κερκίδα των φιλοξενούμενων, για τον αγώνα Ανόρθωση-ΑΠΟΕΛ (23/09-20:30).