Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
2

Γεμάτο θα είναι το "Αντώνης Παπαδόπουλος" στο ντέρμπι μεταξύ της Ανόρθωσης και του ΑΠΟΕΛ, καθώς μετά την "κυρία", Sold out, ανακοίνωσαν και οι γαλαζοκίτρινοι. 

 

Η ανακοίνωση: 

Ενημερώνουμε ότι έχουν εξαντληθεί όλα τα διαθέσιμα εισιτήρια στην κερκίδα των φιλοξενούμενων, για τον αγώνα Ανόρθωση-ΑΠΟΕΛ (23/09-20:30).