Σπουδαία κίνηση από τους οργανωμένους φίλους του ΑΠΟΕΛ, οι οποίοι από αύριο ξεκινάνε περισυλλογή ξηράς τροφής και ρουχισμού, για τους πληγέντες των πλημμυρών στην Ελλάδα.
Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ:
«Όταν η ΜΑΝΑ μας πονάει, πονάμε και εμείς μαζί της...
Από αύριο 15/9 μέχρι τις 28/9, ώρες 17:30 - 20:00, θα γίνεται περισυλλογή ξηράς τροφής και ρουχισμού στον ΣΥΝΔΕΣΜΟ μας, ως ελάχιστη βοήθεια στους πληγέντες αδελφούς μας.
Καλούμε τον κάθε ΑΠΟΕΛΙΣΤΑ να συνδράμει στην προσπάθεια μας, γιατί ο ΑΠΟΕΛ πρώτα απ' όλα σημαίνει Ελλάδα..»