Μέσω του προσωπικού του λογαριασμού στα social media, ο πρώην αρχηγός του ποδοσφαιρικού τμήματος του ΑΠΟΕΛ και πρώην μέλος του Δ.Σ. των «γαλαζοκιτρίνων», Μιχαλάκης Ραφαήλ, αναφέρεται στο φημολογούμενο «φλερτ» των τελευταίων ωρών ανάμεσα σε Μάριο Ηλία και Ομόνοια.
Τονίζει ότι σε περίπτωση που ο ποδοσφαιριστής καταλήξει στην Ομόνοια, τότε αυτό θα είναι μια τεράστια αποτυχία για την ομάδα του.
Η τοποθέτηση του:
«Αν πάει ο Μάριος Ηλία στην Ομόνοια, δώστε τους και τον Γιαννάκη τον Σατσιά να τελειώνουμε... Ρε μα είστε καλά; Κάμνετε το σκόπιμα; Δεν μπορεί να είστε ΤΟΟΟΟΣΟΟΟΟ άσχετοι!!!»