Δείτε τις δηλώσεις των διεθνών μας μετά την ήττα από την Σκωτία με 3-0..
Γρηγόρης Κάστανος:
"Τίποτα δεν πήγε καλά. Τι να πω... Δουλειά και να πάμε μπροστά. Πάντα λέμε τα ίδια. Τα αποτελέσματα είναι αυτά και δεν έχω λόγια. Δυστυχώς σε αυτό το επίπεδο μόλις βρουν μια ευκαιρία και όταν δεν είσαι συγκεντρωμένος... Είναι δύσκολο να σηκώσεις κεφάλι. Δεν ξέρω ποιο είναι το κλειδί πρέπει να το βρούμε. Πάμε στην Ισπανία και θα δούμε τι θα γίνει"
Ανδρέας Καρώ:
Σίγουρα δεν μπορούμε να είμαστε ευχαριστημένοι ούτε από την εμφάνιση, ούτε από το αποτέλεσμα. Δεν ξέρω, πρέπει να αλλάξουμε και μεις, πρέπει να βελτιωθούμε για να κάνουμε καλύτερες εμφανίσεις από αυτές για να διεκδικήσουμε κάτι. Σίγουρα παίζαμε με ένα καλύτερο αντίπαλο αλλά πιστεύω να είμαστε πιο ανταγωνιστικοί. Δυστυχώς δεν ήμασταν σήμερα, ελπίζω στα επόμενα να είμαστε''.
Για το αν τους απογοήτευσαν τα γρήγορα γκολ των Σκωτσέζων:
''Όπως είπα και πριν ήταν μια κακή εμφάνιση, δεν πιστεύω ότι είχαμε απογοήτευση. Πρέπει να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους, δεν παίξαμε καλά''.
Για το παιχνίδι με την Ισπανία που είναι εξίσου δύσκολο:
''Πάμε να αγωνιστούμε με την Ισπανία, ξέρουμε πόσο δυνατή ομάδα είναι. Θα προσπαθήσουμε να δώσουμε τον καλύτερό μας εαυτό και ελπίζουμε να κάνουμε καλύτερη εμφάνιση από την σημερινή''.