Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
δφδφ

Μέσα από την προσωπική του σελίδα στα social media, ο εκ των αρχηγών της ομάδας Σάββας Ομήρου ανακοίνωσε την αποχώρηση του από τους γαλαζοκίτινους, μετά την απόσυρση της ομάδας από το πρωτάθλημα φούτσαλ.

«Μετά από όλα αυτά τα όμορφα χρόνια στο Apoel futsal ο χρόνος αυτής της οικογένειας όπως αποκάλεσα φτάνει στο τέλος του, θέλω να ευχαριστήσω το αποελ που μου έδωσε την ευκαιρία να είμαι μέρος της πιο επιτυχημένης ομάδας της Κύπρου αλλά και σε όλους τους ανθρώπους και τους οπαδούς που ήταν δίπλα μας όλα τα χρόνια από το 2012-2013 όταν ξεκινήσαμε για την στήριξη που μας έδωσε. Η ιστορία έχει γράψει και είμαι ευλογημένος που ήμουν μέρος της»

DS