Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Η Εθνική ομάδα γυναικών της Κύπρου κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο στους ΑΜΚΕ αφού κατέβαλε με 3-0 σετ την γηπεδούχο ομάδα του Λουξεμβούργου.

Το σημαντικότερο σετ του αγώνα ήταν το πρώτο αφού το Λουξεμβούργο έδωσε όλες τους τις δυνάμεις για να ξεκινήσει θετικά τον αγώνα. Ηταν ένα δραματικό σετ στο οποίο η Κύπρος έλεγχε το σκορ και έφθασε να προηγείται με 24-20.Μείωσε το Λουξεμβούργο σε 24-23 αλλά στο τέλος τα κορίτσια μας πιο αποτελεσματικά πήραν το πρώτο σετ με 25-23 κάνοντας το πρώτο μεγάλο βήμα.

Στο δεύτερο σετ το Λουξεμβούργο δεν το εβαλε κάτω και εξάσκησε πίεση στην ομάδα μας έχοντας δε και το προβάδισμα με 9-5. Η Εθνική μας αντέδρασε και κατάφερε να πάρει κεφάλι στο σκορ 15-14 και να ξεφύγει στη συνέχεια 20-16. Το σετ πήρε και πάλι η ομάδα μας με 25-19 και εξασφάλισε το χρυσό μετάλλιο.

Στο τρίτο σετ τα κορίτσια του Ρουμελιώτη ξεκίνησαν δυναμικά προηγούμενες με 8-1. Η ομάδα μας κρατούσε γερά το προβάδισμα και παρά την μείωση του σκορ σε 22-20 καθάρισαν το σετ με 25-22 και τον αγώνα με 3-0 σετ πανηγυρίζοντας έξαλλα την κατάκτηση του χρυσού μεταλλίου μέσα στο Λουξεμβούργο.