Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Δ

Τριγμούς έχει προκαλέσει στο ΑΠΟΕΛ η ήττα στο ντέρμπι με την Ομόνοια και η συνολική παρουσία της ομάδας. Ήταν δύσκολες γενικότερα οι τελευταίες μέρες λόγω και του οδυνηρού αποκλεισμού από την Γάνδη.

Την ίδια ώρα τεράστιο πρόβλημα παραμένει το οικονομικό και όπως φημολογείται  δεν αποκλείεται να προκύψουν πωλήσεις παικτών που θα απαλλάξουν τη διοίκηση και από υφιστάμενα "παχουλά" συμβόλαια.

Λόγος γίνεται για τον Κιβιλιτάια (υπήρξαν και στο παρελθόν αναφορές περί ενδιαφέροντος ομάδων από το εξωτερικό) αλλά και για τον Σαρφό, για τον οποίο φέρεται να επιδεικνύει ενδιαφέρον η Πάφος.

Πρέπει να σημειωθεί ότι υπάρχει μουρμούρα οπαδών για τον Σα Πίντο και για την διαχείριση που έκανε στο ντέρμπι, τόσο με τις αρχικές επιλογές του όσο και με τις αλλαγές. Τού καταλογίζεται επίσης από μερίδα φίλων του ΑΠΟΕΛ ότι μεταφέρει συνεχώς νευρικότητα στην ομάδα από τον πάγκο. 

Οι επόμενες μέρες θα φέρουν προσθαφαιρέσεις στον Αρχάγγελο σε επίπεδο παικτών. Κι όλα συνηγορούν ότι θα είναι σημαντικές.