Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
δσδσ

Δείτε τις δηλώσεις από τους αγώνες ΑΕΖ-Άρης και Απόλλων-Καρμίωτισσα!

Στο ΑΕΖ-Άρης, οι προπονητές δήλωσαν:

Αλεξέι Σπιλέφσκι(Άρης): «Είμαι χαρούμενος από το αποτέλεσμα, την εμφάνιση και το μηδέν στην άμυνα. Δώσαμε στον Γιαντάλ το ντεμπούτο του σήμερα, αλλά και χρόνο στον μικρό τον Αντρέα Δημητρίου. Θεωρώ ότι το ροτέισιον που κάναμε ήταν πετυχημένο. Είχαμε πέντε διαφορετικούς σκόρερ σήμερα. Τώρα είναι η στιγμή για να ξεκουραστούμε λίγο. Είναι πολύ σημαντικό τώρα οι παίκτες να ξεκουραστούν μετά από έξι μήνες με αρκετά ταξίδια και πολλούς αγώνες. Αυτούς τους τελευταίους μήνες καταφέραμε να πάρουμε άλλο έναν τίτλο και να γράψουμε ιστορία στην Ευρώπη, κάναμε και το 3/3 στο πρωτάθλημα. Τώρα υπάρχουν οι διεθνείς υποχρεώσεις και ευχόμαστε να επιστρέψουν όλοι υγιείς. Συνεχίζουμε την προσπάθεια σε Κύπρο και Ευρώπη».

Για το αν προτίθεται να συνεχίσει το ροτέισιον, όταν η ομάδα του έχει ευρωπαϊκούς αγώνες: «Είμαι ικανοποιημένος από την ομάδα που έχουμε φέτος, θεωρώ ότι είναι καλύτερη στο σύνολο σε σχέση με πέρσι. Θα προχωρήσουμε στην απόκτηση ενός ή δύο ποδοσφαιριστών ακόμη, γιατί χρειαζόμαστε το βάθος. Τώρα αν θα είναι κανόνας αυτό, θα εξαρτηθεί από τους ποδοσφαιριστές κατά πόσο είναι φρέσκοι και μπορούν. Συζητάμε με τους παίκτες, αλλά αντιλαμβάνεστε ότι το παιχνίδι μας θέλει φρέσκα πόδια. Όλοι θα έχουν ένα έξτρα κίνητρο μαζί μας, αλλά πιστεύω ότι θα τα καταφέρουμε».

Για το αν πιστεύει ότι ο Άρης έχει δυνατότητες για πρόκριση στον όμιλο που κληρώθηκε:

«Καταρχάς είμαι χαρούμενος από την κλήρωση, θα αγωνιστούμε με πολύ μεγάλες και δύσκολες ομάδες με ποιοτικούς παίκτες. Ναι όλα είναι πιθανά. Είναι καλό για τους ποδοσφαιριστές μου να τους δει περισσότερος κόσμος. Ίσως να μας υποτιμήσουν και να κάνουμε καλά ματς. Είναι έξι παιχνίδια και θα προσπαθήσουμε να πάρουμε όσους περισσότερους βαθμούς μπορούμε».

Λιάσος Λουκά(ΑΕΖ): «Συγχαρητήρια στον Άρη, ήταν μια δίκαιη η νίκη του. Συγχαρητήρια και για τα επιτεύγματά του σε Κύπρο και Ευρώπη. Σήμερα είχαμε απουσίες και ένα τραυματισμό με το ξεκίνημα. Αποφασίσαμε ότι έπρεπε να πιέσουμε όπως κάνουμε σε κάθε παιχνίδι.Είχαμε τις ευκαιρίες μας αλλά δυστυχώς δεν σκοράραμε, αντίθετα ο Άρης σκόραρε με την ποιότητα που έχει. Μετά διαχειρίστηκε το παιχνίδι και δίκαια κέρδισε. Φάνταζε δύσκολο πριν από το παιχνίδι να αντιμετωπίσουμε το Άρη και στη διάρκεια του έγινε ακόμη πιο δύσκολο.Στο δεύτερο ημίχρονο προσπαθήσαμε να κρατήσουμε και αν είναι δυνατό να πετύχουμε κάποιο γκολ. Δεν τα καταφέραμε, τίποτα δεν τέλειωσε, βλέπουμε τη συνέχεια».


Στο Απόλλων-Καρμίωτισσα, οι προπονητές δήλωσαν:

Βλάνταν Μιλόγεβιτς(Απόλλων): «Θέλαμε να πάρουμε τη νίκη, είχαμε διάρκεια και ελέγξαμε το παιχνίδι, είχαμε μόνο δύο μέρες. Είμαι ευχαριστημένος και σίγουρα κάποια πράγματα δεν μου άρεσαν όμως έχουμε τη διακοπή για να δουλέψουμε. Δε δίνουμε υποσχέσεις, θα δουλέψω σκληρά, ευχαριστώ τον κόσμο. Ήταν και το άγχος των προηγούμενων αποτελεσμάτων. Να είμαστε ταπεινοί χωρίς μεγάλα λόγια και να παίρνουμε τα αποτελέσματα».

Για το αν μετά τη διακοπή θα δούμε τη δική του φιλοσοφία στο παιχνίδι του Απόλλωνα: «Χρόνος στο ποδόσφαιρο δεν υπάρχει, ήρθα πριν δύο μέρες, πάντα παίζουμε για τη νίκη. Έπρεπε να τελειώσουμε το παιχνίδι πιο νωρίς, έχουμε ήδη δουλέψει σε αρκετά πράγματα που θέλουμε να περάσουμε».

Φλορίν Μπράντου(Καρμιώτισσα): «Είμαι ικανοποιημένος από την προσπάθεια όχι όμως από το αποτέλεσμα, είχαμε κάποιες καλές στιγμές να σκοράρουμε. Στο πρώτο μέρος νομίζω σεβαστήκαμε πολύ τον Απόλλωνα. Μετά φτιάξαμε ευκαιρίες όμως δυστυχώς χάσαμε. Είπα στους παίκτες ότι βλέπουμε τη συνέχεια, επειδή αρκετοί από αυτούς ήταν θυμωμένοι».

«Κάναμε πιο ξεκάθαρες ευκαιρίες προς το τέλος, θέλουμε να βλέπουμε τους πάντες στα ίσα. Τακτικά ήμασταν πολύ καλά και αυτό βγαίνει από τις προπονήσεις όμως δεν αξιοποιήσαμε δυστυχώς 3-4 μεγάλες ευκαιρίες.Η διοίκηση το παλεύει για κινήσεις».

Για τον Άντος: «Σέβομαι πολύ τον Άντος σαν τερματοφύλακα όμως για την ώρα δεν γνωρίζω κάτι. Θα δούμε τις επόμενες ημέρες».