Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
δσδσδ

Πολύ αυστηρός ο Aureliano Gianluca στο «αιώνιο ντέρμπι» Ομόνοια-ΑΠΟΕΛ!

Σε κάτι περισσότερο από 1 ώρα αγώνα έδωσε 4 κόκκινες κάρτες, δύο σε κάθε ομάδα.

Η Ομόνοια έμεινε με 10 από το 21ο λεπτό όταν αποβλήθηκε ο Μπασιρού.

Για τον ΑΠΟΕΛ αποβλήθηκε στο 45+7 ο Ντάλσιο με δεύτερη κάρτα.

Με 9 έμεινε ο ΑΠΟΕΛ όταν με δεύτερη κάρτα αποβλήθηκε και ο Τσεμπάκ.

Λίγα λεπτά αργότερα έμεινε και με 9 η Ομόνοια, όταν αποβλήθηκε και με δεύτερη κίτρινη ο Σίμιτς!