Πολύ αυστηρός ο Aureliano Gianluca στο «αιώνιο ντέρμπι» Ομόνοια-ΑΠΟΕΛ!
Σε κάτι περισσότερο από 1 ώρα αγώνα έδωσε 4 κόκκινες κάρτες, δύο σε κάθε ομάδα.
Η Ομόνοια έμεινε με 10 από το 21ο λεπτό όταν αποβλήθηκε ο Μπασιρού.
Για τον ΑΠΟΕΛ αποβλήθηκε στο 45+7 ο Ντάλσιο με δεύτερη κάρτα.
Με 9 έμεινε ο ΑΠΟΕΛ όταν με δεύτερη κάρτα αποβλήθηκε και ο Τσεμπάκ.
Λίγα λεπτά αργότερα έμεινε και με 9 η Ομόνοια, όταν αποβλήθηκε και με δεύτερη κίτρινη ο Σίμιτς!