Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
φδφδ

Με ανακοίνωση του ο ΑΠΟΕΛ ενημερώνει ότι έχει σημειωθεί SOLD OUT στο ντέρμπι της Κυριακής με την Ομόνοια, όπου τυπικά είναι φιλοξενούμενος.

«Ενημερώνουμε ότι τα διαθέσιμα εισιτήρια στην κερκίδα των φιλοξενούμενων για τον αγώνα Ομόνοια - ΑΠΟΕΛ (Α' Φάση-3η Αγ/κή), έχουν εξαντληθεί. #APOELFC #OMOvAPO #monoAPOEL»