Το ΑΠΟΕΛ έχει μπροστά του την πιο δύσκολη φετινή αποστολή προκειμένου να φτάσει στην υλοποίηση του μεγάλου στόχου επιστροφής σε Ευρωπαϊκό όμιλο, για πρώτη φορά στο Κόνφερενς Λιγκ. Άλλωστε για να πάρει μία Κυπριακή ομάδα εισιτήριο ομίλων χρειάζεται τουλάχιστον μία υπέρβαση. Κι η Γάνδη έστω κι αν δεν είναι το όνομα που φοβίζει, για την ομάδα του Σα Πίντο θα είναι αγωνιστικά μία υπέρβαση αν την αποκλείσει.
Μπορεί να έχουν περάσει τέσσερις περίοδοι από την τελευταία πρόκριση σε Ευρωπαϊκό όμιλο όμως το ΑΠΟΕΛ είναι μία ομάδα που έχει στο DNA του την Ευρώπη κι η νοοτροπία αυτή είναι πιθανόν να βοηθήσει στο δύσκολο έργο το βράδυ στις εννέα στο στάδιο Γκεντ. Είναι το αγωνιστικό κίνητρο των παικτών επίσης, ως επίσης και το οικονομικό σε μία δύσκολη περίοδο για το ταμείο της εταιρείας.
Απόλυτα συνειδητοποιημένοι και προσηλωμένοι στον μεγάλο στόχο είναι οι ποδοσφαιριστές του ΑΠΟΕΛ. Μαζί με τον Σα Πίντο έφεραν τέσσερις νίκες μέχρι τώρα σε ισάριθμους αγώνες για το ΑΠΟΕΛ στην Ευρώπη.
Έμειναν στην Κύπρο οι Σαρφό, Κρέσπο και Γουίλσον, οι υπόλοιποι προπονήθηκαν ψες στο γήπεδο διεξαγωγής του αγώνα και δήλωσαν παρόντες για το σημερινό μεγάλο ραντεβού.