Βατή θεωρητικά η πρεμιέρα για την Ομόνοια, υποδεχόμενη όμως την επικίνδυνη Νεά Σαλαμίνα, την ομάδα απο την οποία περσι την έχασε και τις δύο φορές.
Είναι γεγονός ότι η Ομόνοια δεν ενθουσιασε στους αγώνες της Ευρώπης με εξαίρεση κάποια μεμονωμένα διαστύματα. Είναι επίσης γεγονός ότι προέρχεται απο ένα αποκλεισμό απο την Ευρώπη με συντριβή, κάτω απο τις συνθήκες που διαμορφώθηκαν με την αποβολή του Κούσουλου.
Αυτό όμως που προβληματίζει τους φίλους της ομάδας είναι ότι δεν ειδαν την ενίσχυση που ανέμεναν, και αυτό τους κρατά πίσω γιατί χωρίς ουσιαστική ενίσχυση η Ομόνοια δεν θα μπορέσει να είναι και πολύ καλύτερη από πέρσι.
Οσον αφορα την ενδεκάδα, ο Ουζόχο διεκδικεί την θέση του Φαμπιλανο. Στην αμυνα, δεξια ο Μάθιου δεν έχει ανταγωνισμό, αριστερά θα ειναι ο Λέζιακς ΚΑΙ στο κέντρο της ο Κουλιμπαλί είναι ο σίγουρος και ο Λάνγκ ο επικρατεστερος παρτενέρ του, χωρίς να αποκλείεται να πάιξει και ο Μίλετιτς.
Στο κέντρο Κουσουλος, Χάμπος η Μπασιρου και Μπέζους, στα άκρα Σεμέδο και Σούσιτς ή Λοίζου, ενω στη κορυφή ο Κακουλλής έχει προβάδισμα έναντι του Ανσαριφάρντ.