Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
5

Δείτε τις δηλώσεις του Μαρκίνιος μετά την νίκη του ΑΠΟΕΛ επί της ΑΕΖ με 2-0.. 

 

«Είμαι πολύ χαρούμενος για την ομάδα, είναι το πρώτο παιχνίδι και πάντα επιναι δύσκολο, το ξέρουμε, θέλαμε τη νίκη. Βήμα-βήμα.

Ο προπονητής μου είπε να μπω μέσα σαν πρωταθλητής, να είμαι ο εαυτός μου όπως πάντα και να αλλάξω το παιχνίδι».

Advertisement

 

Ντάλσιο: «Δύσκολο παιχνίδι, ήταν το πρώτο, παίξαμε και την Πέμπτη. Συνεχίζουμε. Ο κόσμος να πιστεύει όπως σήμερα, παίζουμε γι’αυτούς».