Μετά το ζευγάρι του Παναθηναϊκού με την Μαρσέιγ και αυτό της ΑΕΚ με τη Ντιναμό Ζάγκρεμπ, θα διεξαχθεί χωρίς φιλάθλους των φιλοξενούμενων ομάδων.
Αυτό γνωστοποίησε στην Ένωση και στην Κροατική ομάδα, με επίσημο έγγραφό της η UEFA, καθώς θεωρεί τις αναμετρήσεις αυτές ως υψηλού κινδύνου για την πρόκληση επεισοδίων.
Μάλιστα, στην επιστολή της, η ευρωπαϊκή ομοσπονδία τονίζει πως μπορεί πάντα να δίνει μεγάλη σημασία στο δικαίωμα των φιλοξενούμενων οπαδών να ταξιδεύουν για τα παιχνίδια των ευρωπαϊκών διοργανώσεων, όμως η ασφάλεια όλων των θεατών παραμένει η μεγαλύτερη προτεραιότητα.