Πόσο διαφορετική ήταν η χρονιά με 5 εκπροσώπους στην Ευρώπη και με τρεις στους ομίλους...! Προϊόν συνεχόμενων Ευρωπαϊκών επιτυχιών τα προηγούμενα χρόνια.
Η βραδιά της Πέμπτης ίσως σηματοδοτεί την αντεπίθεση της Κύπρου στις Ευρωπαϊκές διοργανώσεις με τις νίκες ΑΠΟΕΛ, Ομόνοιας και ΑΕΚ.
Θα πρέπει να συνεχίσουν να κερδίζουν να μαζεύουν βαθμούς και κυρίως να μπουν στους ομίλους. Το Τσιάμπιονς Λιγκ δίνει πολλές ευκαιρίες και ήδη ο ΑΡΗΣ έχει διασφαλίσει ότι θα είναι για πρώτη φορά στην ιστορία του σε όμιλο Ευρωπαικής διοργάνωσης.
Αν συνεχίσουμε με την ίδια ένταση στο Κόνφερενς Λιγκ ίσως να μπορούμε να κάνουμε αυτή τη συζήτηση το χειμώνα. Έχουμε μπόλικο δρόμο όμως μπροστά μας και πολλούς προκριματικούς γύρους να περάσουμε. Μακάρι να τα καταφέρουμε...