Διαβάστε τις δηλώσεις του τεχνικού του ΑΠΟΕΛ, Ρικάρντο Σα Πίντο, μετά την ισοπαλία, 1-1 με τον Βόλο..
"Η άποψη μου είναι ότι ήταν ένα πολύ καλό παιχνίδι. Ήταν η τελική προετοιμασία πριν παίξουμε απέναντι στην Βοϊβοντίνα. Σαφώς τις τελευταίες εβδομάδες δουλέψαμε σκληρά. Φυσικά δεν είμαστε στην καλύτερη φυσική κατάσταση επειδή δώσαμε ένταση στις προπονήσεις. Θα ρίξουμε ρυθμούς, θα ξεκουράσουμε τα παιδιά ενόψει του παιχνιδιού. Μου άρεσε αυτό που είδα, το αποτέλεσμα δεν ήταν αυτό που θα θέλαμε γιατί πάντα θέλω να κερδίζω. Επιβληθήκαμε του αντιπάλου, είχαμε καλές εναλλαγές.
Για Βιγιαφάνες και Μαρκίνιος...
"Είναι κρίμα που δεν δούλεψαν μαζί μας τις τελευταίες τέσσερις εβδομάδες. Ξεκινήσαμε πριν 15 μέρες ή και λιγότερο ακόμα. Πρέπει να βελτιώσουν τη φυσική τους κατάσταση. Αν δεν είναι έτοιμοι για 90 λεπτά, ή θα μπουν μετά στο παιχνίδι ή θα ξεκινήσουν και θα δούμε στη πορεία..."
Για τις μεταγραφές...
"Σίγουρα θέλουμε ένα αριστερό μπακ. Πήραμε τον Πετροβιτς γιατί είναι ένας παίκτης διεθνής".