Την βαριά ήττα με 4-0 από την Ντιναμό Κιέβου γνώρισε στο δεύτερο του φιλικό επί αυστριακού εδάφους ο πρωταθλητής Άρης Λεμεσού.
Ο Αλεξέι Σπιλέφσκι για ακόμα ένα αγώνα έδωσε ευκαιρία σε πολλούς νέους ποδοσφαιριστές, οι οποίοι στους προηγούμενους αγώνες δεν είχαν αγωνιστικά λεπτά. Λίγες οι φάσεις για την «Ελαφρά ταξιαρχία». Για πρώτη φορά ο Λευκορώσος τεχνικός είδε αγωνιζόμενους τους Σανέ και Μπαντζί, οι οποίοι έκαναν ανεπίσημο ντεμπούτο.
H βασική εντεκάδα του Άρη: Μπαντζί, Μπράουν, Καζού (Βασίλεφ 63'), Δημητρίου, Μεντιούμπ, Μοντνόρ, Σανέ , Στεπίνσκι (Κορόμα 63΄), Ζόκε (Νίκολιτς 63'), Σπόλιαριτς, Γιαντάλ.