Η θητεία του Μίλος Τεόντοσιτς στη Βίρτους Μπολόνια έφτασε στο τέλος της. Ο Σέρβος αποχαιρέτησε τους Ιταλούς, στους οποίους πέρασε τα τέσσερα τελευταία χρόνια της καριέρας του μετά και την επιστροφή του από το NBA και πλέον θα φορέσει τη φανέλα του Ερυθρού Αστέρα.
Ο Τεόντοσιτς είπε ευχαριστώ στους φίλους της ομάδας, τους Τζόρτζεβιτς και Σκαριόλο αλλά και τον πρόεδρο Μάσιμο Ζανέτι, που του έδωσε την ευκαιρία να φορέσει τη φανέλα της Βίρτους.
Στην Μπολόνια κατέκτησε ένα πρωτάθλημα, δύο Super Cup καθώς και το EuroCup τη σεζόν 2021-22. Οι Ιταλοί είπαν το δικό τους αντίο με μία φωτογραφία που ο ίδιος πνίγεται στις αγκαλιές των φίλων της ομάδας.
Η ανακοίνωση από τον Ερυθρό Αστέρα
Οι Σέρβοι περίμεναν υπομονετικά το αντίο του Τεόντοσιτς στον Αστέρα για να τον κάνουν αμέσως δικό τους. Δεν πέρασαν λίγα λεπτά από την είδηση του αποχαιρετισμού στη Βίρτους και από το Βελιγράδι επισημοποίησαν το καινούργιο deal.
Ο Τεόντοσιτς θα φορέσει «ερυθρόλευκα», αυτήν τη φορά βέβαια όχι του Ολυμπιακού αλλά του Ερυθρού Αστέρα, που ενισχύεται και άλλο με το γηγενές στοιχείο μετά τους Νταβίντοβατς και Σιμόνοβιτς.