Χριστάκης Χριστοφόρου: Είναι φανταστικό το συναίσθημα. Τα συγχαρητήρια αξίζουν στους ποδοσφαιριστές και στον υπέροχο κόσμο που μέσα από την απόδοση της ομάδας πίστεψε σε αυτή. Όμως πάνω από όλα πρέπει να αφιερώσω το κύπελλο στο συμβούλιο, που έδωσε την ευκαιρία σε έναν άπειρο ποδοσφαιριστή. Όταν ήμασταν στους "4" είχε μιλήσει με τον πρόεδρο και του είπα ότι θέλω την ΑΕΚ γιατί θα ήταν παιχνίδια τακτικής. Δεν ήμασταν έτοιμοι τότε να αντιμετωπίσουμε την ΑΕΛ ή την Ομόνοια σε δυο αγώνες. Πρέπει να δώσω συγχαρητήρια και στην ΑΕΛ που εδώ και δυο χρόνια πρωταγωνιστεί. Πραγματικά είχαμε μιλήσει από την αρχή ότι εγώ είμαι εδώ προσωρινά. Δεν είμαι άτομο που πετώ στα σύννεφα. Δεν πετύχαμε κάτι. Θέλουμε να χτίσουμε όχι μόνο μια δυνατή ομάδα, αλλά ένα δυνατό σύλλογο. Αν αυτή η δουλειά πρέπει να γίνει από το πόστο του τεχνικού συμβούλου, θα συνεχίσω από αυτό το πόστο που είναι και πιο δύσκολο. θα μιλήσουμε με την διοίκηση και θα δούμε.. Νομίζω το παιχνίδι κρίθηκε στην φάση του χαμένου πέναλτι της ΑΕΛ. Εκεί είπα ότι το κύπελλο είναι δικό μας. Ίσως να ήταν γραφτό να πάρουμε το κύπελλο, ίσως ήταν θέλημα Θεού. Σίγουρα έγιναν και λάθη από την διαιτησία όμως ευτυχώς αποφύγαμε την προκατάληψη και ο κόσμος έφυγε από το γήπεδο χωρίς την ένταση που θα υπήρχε αν ήταν Κύπριος ο διαιτητής.
Νίκος Κίρζης: Ήταν ένα πολύ καλό παιχνίδια ανάμεσα σε δύο ισάξιες ομάδες. Τελικά καταφέραμε και κερδίσαμε εμείς. Τώρα θα το πανηγυρίσουμε. Ελπίζω στην συνέχεια να κυλίσουν όλα ομαλά. Να απολαύσουμε το βράδυ και τα επόμενα θα τα δούμε από αύριο.
Γιώργος Μερκής: Είμαστε πολύ χαρούμενοι, κανείς δεν πίστευε σε εμάς ακόμα και ο ίδιος ο κόσμος μας ίσως δεν πίστευε. Δουλέψαμε πολύ σκληρά, ήμασταν όλοι σαν οικογένεια με την έλευση του κ. Χριστάκη Χριστοφόρου. Δεν θέλω να τον επαινώ όμως από την πρώτη μέρα έδειξε εμπιστοσύνη σε όλους τους ποδοσφαιριστές και όλοι παίζαμε για τον προπονητή. Βγήκε μια χημεία στο γήπεδο που μας έδωσε σήμερα την ευκαιρία να πανηγυρίσουμε το κύπελλο.
Γιώργος Βασιλείου: Σίγουρα το περιμέναμε πάρα πολύ. Εδώ και ένα μήνα δουλεύουμε με τους παίκτες, τους προπονητές και την διοίκηση. Αφιερώνω το κύπελλο στην γυναίκα, το παιδί μου και τους οπαδούς μας. Η χρονιά δεν ήταν η καλύτερη στο πρωτάθλημα όμως από την στιγμή που θέσαμε σαν δεύτερο στόχο το κύπελλο, είναι μεγάλη επιτυχία. Είναι ο πρώτος τίτλος και ο πιο γλυκός για μένα.
Τόνι Λόπεζ: Δεν μπορώ να πω με λόγια πως νοιώθω. Μετά την γέννηση των παιδιών μου, είναι η πιο ευτυχισμένη στιγμή στην ζωή μου. Αυτό το κύπελλο είναι για όλο τον κόσμο της Λεμεσού. Όταν η ΑΕΛ έχασε το πέναλτι ήμουν σίγουρος ότι θα κερδίσουμε.
Μπρούνο Βάλε: MVP είναι όλη η ομάδα. Στην αρχή του αγώνα το πιστεύαμε όλοι ότι μπορούσαμε να το κάνουμε. Το πέναλτι ήταν τύχη, διάλεξα την μια πλευρά και ήμουν τυχερός. Αφιερώνω το κύπελλο στην οικογένειά μου και τον κόσμο της ομάδας.
Ρασίντ Χαμντανί: Είμαστε πολύ χαρούμενοι. Δώσαμε στον κόσμο αυτό που ήθελε από εμάς. Νομίζω η απόκρουση πέναλτι του Μπρούνο ήταν η στιγμή του αγώνα. Εκεί αλλάξαμε την ψυχολογία του παιχνιδιού. Όταν σκοράραμε πιστεύω εκεί άλλαξαν όλα και έτσι πήραμε τη νίκη.
Ρομπέρτο Γκαρθία: Είμαστε πολύ χαρούμενοι. Είναι μια πολύ σημαντική επιτυχία που πήραμε το κύπελλο και που θα παίξουμε στην Ευρώπη.
Χαράλαμπος Κυριάκου: Τα συναισθήματα είναι απίστευτα. Να παίζεις για αυτό τον κόσμο και να κερδίζεις με αυτό τον τρόπο, είναι κάτι το απίστευτο. Δεν το χωράει ο νους μου.